וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "המשחק מול גרמניה לא היה כוחות"

1.6.2012 / 16:51

נבחרת ישראל נחתה לאחר מחנה האימונים. הקשר: "גוטמן רצה להטמיע שיטה ודרך". הרוש: "רציתי להראות שיש על מי לסמוך"

נבחרת ישראל שבה היום (חמישי) לארץ בתום מחנה אימונים בן 12 יום באוסטריה וגרמניה במסגרתו נחלה שני הפסדים במשחקי הכנה: 2:1 לצ'כיה ו-2:0 לגרמניה. השחקנים ייצאו כעת לחופשה לקראת פתיחת האימונים בקבוצות השונות בארץ ובאירופה. משחק האימון הבא של הנבחרת יהיה מול הונגריה ב-15 באוגוסט והוא יהיה האחרון לפני פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל.

השוער אריאל הרוש, שתפס את מקומו של דודו אוואט הפצוע בשני המשחקים, סיכם: "אנחנו מסיימים את המחנה בתחושה טובה מבחינה חברתית ומקצועית. נראינו כמו קבוצה על המגרש ונהנינו מכל רגע. גרמניה זו אחת הנבחרות החזקות בעולם וזה נתן לנו אינדקציה לאיך אנחנו נראים. אלי גוטמן היה גאה בשחקנים, יש עוד עבודה אבל זה נראה טוב".

על עצמו אמר: "אוואט, כבודו במקומו מונח. הוא השוער הראשון של הנבחרת וכשהוא נפצע ידעתי שזה הצ'אנס של החיים שלי ואני חייב להוכיח את עצמי. גוטמן ומאמן השוערים, גיורא אנטמן, פרגנו לי. רציתי להראות שיש על מי לסמוך במקרה בו אוואט לא יוכל לשחק. יוכלו אולי להגיד שאולי אני שוער העתיד של הנבחרת, אבל בסופו של דבר זה תלוי רק בי. אמשיך לעבוד קשה ומקווה שיום יבוא ואלבש את אפודת השוער הראשון".

הקשר גילי ורמוט, שנכנס בשני המשחקים כמחליף, הוסיף: "היה מחנה מאוד חיובי שגיבש אותנו. גוטמן רצה להטמיע את השיטה והדרך ושכולם יבינו אותה. מול גרמניה זה לא היה כוחות. אפשר להשוות את המשחק מול גרמניה למשחק מול נבחרת גדולות כמו פורטוגל ורוסיה. רצינו לבדוק את עצמנו ברמה הזו. כמובן שיש עוד הרבה מה להשתפר, אבל אני מאמין שאנחנו בכיוון הנכון.

"יש לנו בקישור ובהתקפה הרבה שחקנים ומבחר גדול וזה גורם לתחרות רצינית וכל אחד צריך להוכיח את עצמו. מי שיזכה ליותר דקות משחק במהלך העונה יקבל יותר קרדיט מהמאמן", סיכם ורמוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully