וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון ספינינג ירושלים: 1,000 רוכבים השתתפו בתחרות

מיטב מדריכי הספינינג של העיר הוצבו מעל במה מסתובבת, במרתון שנמשך חמש שעות וסחף אליו אלפי אנשים

שיא משתתפים במרתון הספינינג הגדול שקיימה הערב ( חמישי) עיריית ירושלים בטיילת יפו, אל מול חומות העיר העתיקה. מרתון הספינינג, שהתקיים במסגרת שבוע הספורט הבינלאומי שנערך השבוע בירושלים, משך אליו 1,000 רוכבים ורוכבות שהגיעו מרחבי הארץ ונהנו מחוויה ספורט בלתי נשכחת אל מול החומות.

המרתון, שנערך זו השנה השלישית, היה השנה אטרקטיבי במיוחד. מיטב מדריכי הספינינג של ירושלים הוצבו על במה מסתובבת, עגולה ומרכזית בקוטר של 4 מטרים, כאשר מסביבם דיוושו מאות רוכבים ורוכבות המסודרים במעגלים. מרתון הספינינג חולק לשלושה מקצים. המקצה הראשון שפתח את המרתון החל בשעה 18:30 ונמשך עד השעה 20:00, המקצה השני בין 20:00 -21:30 והשלישי, שנעל את האירוע החגיגי, בין השעות 21:30 ל-23:00 .

שיגעון הספנינג , רכיבה על אופנים נייחים , השתלט על ישראל לפני מספר שנים , סחף אחריו אלפי אנשים והפך לטרנד המרכזי של חדרי הכושר ומרכזי הספורט. סגולותיו המיוחדות של הספינינג הן בפיתוח סיבולת לב ריאה ושריפת שומנים, בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה. דורון ג'מצ'י, כוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר וכוכב "הישרדות", נטל חלק במקצה השני של המרתון, גילה כושר גופני גבוה וזכה לקהל פנים חגיגית מצד המשתתפים.

  • עוד באותו נושא:
  • ספינינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully