וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הביסה 0:4 את אקוודור, שער ובישול למסי

כוכב ברצלונה להט בניצחון ארגנטינה במוקדמות המונדיאל, די מריה, היגואין ואגוארו הוסיפו שערים. רק 1:1 לאלופה אורוגוואי

ליאונל מסי הוליך הלילה (ראשון) את נבחרת ארגנטינה לניצחון 0:4 על אקוודור באיצטדיון המונומנטל במסגרת מוקדמות הגביע העולמי. מסי כבש את אחד השערים, הוסיף בישול והיה מעורב בשער נוסף, כשהוא, סרחיו אגוארו וגונזלו היגואין הבטיחו את הניצחון תוך חצי שעה עם שלושה שערים מהירים. אנחל די מריה, עוד כוכב של ריאל מדריד איתו מסי משתף פעולה בהנאה, כבש את הרביעי כשנותרו 15 דקות לסיום.

הניצחון מציב את ארגנטינה במקום הראשון בבית הדרום אמריקאי, כשהיא עם 10 נקודות אחרי חמישה משחקים. ארגנטינה מקדימה בנקודה אחת את צ'ילה, שניצחה 0:2 בבוליביה. אחריהן ניצבת אורוגוואי, שסיימה ב-1:1 בלבד עם ונצואלה.כזכור, תשע נבחרות משתתפות (מינוס ברזיל, שתארח את מונדיאל 2014). ארבע עולות ואחת הולכת לפלייאוף מול מול נבחרת מאסיה. המחזור יושלם בלילה שבין ראשון לשני עם משחק בין פרו לקולומביה.

אורוגוואי - ונצואלה 1:1

ה'סלסטה' הגיעו למשחק כשהם מלאי ביטחון ומובילים את הבית עם שבע נקודות ומשחק חסר, אבל לא ממש הצליחו למצוא את הקצב שלהם מול ונצואלה בפתיחה, ולא הצליחו לסכן יותר מדי את שערו של וגה. בדקה ה-38 עשה הלחץ את שלו, כשחואן מרטין קסארס שלח כדור נהדר לדייגו פורלאן שמצא את עצמו לבד לגמרי ברחבה, והצליח לסיים היטב למרות שאיבד את שיווי המשקל שלו.

המארחים המשיכו לחפש את השער גם במחצית השניה, אבל נתקלו בערב מצויין של שוער ונצואלה, ששמר אותם במשחק. דווקא כשהיה נדמה שאורגוואי תצליח שוב לצאת עם שלוש הנקודות, הגיעה הדקה ה-84. האורחים יצאו להתקפה, הכדור הוגבה לרחבה תפס את הגנת המארחים מובכת, פגע בדייגו גודין והלך אל הרשת. המארחים ההמומים עוד ניסו להכריע את המשחק אך לשווא, ונאלצו להסתפק בנקודה שעוד עלולה לסבך אותם בהמשך.

ארגנטינה - אקוודור 0:4

אגוארו כבש ראשון (20), כשקיבל הקפצה יפהפייה מדי מריה, ובספק נבדל כבש מקרוב בסיומת יפה. השער השני היה של היגואין (30), שקיבל מסירה נהדרת ממסי, וכבש מול השער. השער השלישי של ארגנטינה ושל מסי היה נהדר, כשכוכב ברצלונה הוביל מתפרצת במהירות מסחררת, מסר להיגואין, קיבל ממנו מסירה בחזרה, ומתוך הרחבה בעט לרשת וקבע 0:3 בדקה ה-32. בדקה ה-75 מסי חטף כדור ודהר לשער, הבעיטה שלו נעצרה, אבל הכדור הגיע לדי מריה שכבש בבעיטה מדויקת. 0:4 מרשים לארגנטינה.

מסי זכה בשנים האחרונות ללא מעט ביקורות על הפער בין היכולת שלו בברצלונה לבין זו שהוא מציג בנבחרת, אבל הלילה הוא קיבל אהבה גדולה מהקהל. "אנחנו תמיד מחפשים קשר טוב עם האוהדים שלנו, והיום נתנו משחק מרשים", אמר מסי, "אנחנו חייבים להמשיך ככה, להישאר מאוחדים עד הסוף".

במשחק נוסף:

בוליביה - צ'ילה 2:0

צפו בתקציר הניצחון של ארגנטינה

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully