וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס ארגונייס: "אני מאמין שספרד תזכה ביורו"

המאמן שהצעיד את ה'לה רוחה' לתואר היבשתי ב-08', בטוח בנבחרת גם הפעם: "איקר קסיאס הוא הקפטן הכי טוב שיש"

חלק מחובבי הכדורגל אולי שכחו כבר, אבל האיש שהוציא את ספרד מחושך לאור ומלוזריות לתואר בינלאומי ראשון אחרי שנים ארוכות, היה לואיס ארגונייס. המאמן הוותיק, שהוביל את ה'לה רוחה' בין 2004 ל-2008 ועשה מהפכה, זכה עם ספרד ביורו 2008 אחרי 0:1 בגמר על גרמניה.

ארבע שנים חלפו וארגונייס, הפעם על כיסא הפרשן, התפנה לעסוק בנבחרת, שתנסה לשמור על התואר היבשתי, החל מהעשירי ליוני, אז תפתח את משחקיה בבית ג' מול איטליה. לאחר מכן תפגוש ספרד גם את אירלנד וקרואטיה.

"תמיד אמרתי שמבחינה פיזית למשל, אנחנו לא יכולים להתמודד עם הגרמנים. עכשיו, כשלמדנו לשחק בסגנון ששייך רק לנו, עם השחקנים הכי טובים ומתאימים לשלוט בכדור, הם לא יכולים לעמוד בקצב שלנו. המשימה השנייה שלי בתקופתי בנבחרת הייתה להוריד את האגו של השחקנים", אמר ארגונייס.

כשנשאל לגבי יד ימינו ביורו הקודם, ענה המאמן: "קסיאס היה השחקן הכי קרוב אליי, אבל גם צ'אבי ופויול ואפילו ראמוס וטורס. אם קסיאס, כמו גם האחרים, לא היו נותנים הכל כקבוצה, לא היה לנו סיכוי. הם יצרו קבוצה שממשיכה לעבוד עד היום ורואים את זה בדרך השילוב של צעירים כמו בניאט בנבחרת. קסיאס הוא הקפטן הכי טוב שיש".

ומה לגבי הסיכויים להגן על התואר? "אני מאמין שספרד תזכה ביורו הזה. אני מכיר את הנבחרת מצוין. הוותיקים מלמדים את החדשים איך לנצח, הם מסבירים להם שהקבוצה מעל הכל. אתה אף פעם לא מתעייף מניצחונות. ההצלחה נגמרת רק כשאתה מתחיל לחשוב שהמשחקים קלים, כי אין דבר כזה, בטח עכשיו, כשאנחנו הנבחרת שכולם רוצים לנצח. ספרד עדיין רעבה לתארים".

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully