וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: פרנק למפארד לא ישחק ביורו 2012

קשר צ'לסי לא הצליח להתאושש מהפציעה בירך ופינה את מקומו לג'ורדן הנדרסון. הודג'סון: "מכה קשה לנבחרת, זה אכזרי"

עכשיו זה סופי ורשמי. פרנק למפארד לא ישחק עם נבחרת אנגליה ביורו בשל פציעה בירך ובמקומו זומן לסגל קשר ליברפול ג'ורדן הנדרסון. למפארד מתח את שריר הירך באימון יום רביעי ולאחר יממה של ספקולציות והערכות, התברר סופית כי קשר צ'לסי לא יהיה כשיר לאליפות. הפציעה של למפארד מצטרפת להיעדרות של גארת בארי, שנופה מהסגל ברגע האחרון גם כן בגלל פציעה.

המאמן רוי הודג'סון מסר בתגובה: "זו מכה קשה לנבחרת, במיוחד אחרי שאיבדנו שחקן בכיר כמו בארי. העובדה שהרופא לא יכול להבטיח שפרנק יוכל לשחק בשלב הבתים אומרת שאנחנו צריכים למצוא לו מחליף במרכז הקישור. אני במיוחד מאוכזב בשביל פרנק עצמו. הוא היה בכושר מצוין וחיכה לטורניר ותרם לנו רבות במוקדמות. זה אכזרי שהוא נשאר בחוץ בגלל פציעה רגע לפני הטורניר".

למפארד, שהיה אמור להיות הוותיק בין שחקני הסגל של אנגליה, אמר מוקדם יותר כי אין בכוונתו לפרוש מהנבחרת: "אני לא רואה את עצמי פורש מכדורגל בינלאומי בעתיד הקרוב וזה לא בהכרח הטורניר האחרון שלי".

למפארד בן ה-33 רשם במהלך הקריירה 90 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות, מתוכם ניצחה אנגליה ב-54, הפסידה ב-16 וסיימה ב-20 בתיקו. למפארד, שרשם את הופעת הבכורה שלו מול בלגיה ב-10 באוקטובר 1999, כבש 23 שערים (האחרון במשחק ידידות מול ספרד) במדי הנבחרת והשתתף ביורו 2004 (בו כבש גם שלושה שערים), במונדיאל 2006 ובמונדיאל 2010, בו גם "כבש" בשמינית הגמר את השער הזכור מול גרמניה, שלא אושר על אף שחצה את הקו. בנוסף לכל זה, למפארד כבש את השער ה-500 של נבחרת אנגליה במשחק אימון מול סלובקיה בוומבלי במרץ 2009.

הנדרסון, 22, רשם שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של אנגליה, האחרונה ביניהן ב-0:1 על נורבגיה בשבת שעברה. אנגליה תארח בשבת (19:15) בוומבלי את נבחרת בלגיה למשחק הכנה אחרון לפני פתיחת הטורניר.

לאתר וואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully