וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אשקלון יחפש בעלים במקום יוסי דהאן

31.5.2012 / 18:10

בני וקנין ביקש מבעלי עירוני אשקלון להשהות בשבוע את הודעת עזיבתו, וינסה להחליפו באיש עסקים מקומי

על אף העובדה שהפגישה אתמול (רביעי) בין יוסי דהאן, בעלי עירוני אשקלון, לראש עיריית אשקלון בני וקנין לא הגיעה לכדי סיכום, יסיים דהאן את דרכו בקבוצה. על פי גורמים שונים דהאן ביקש בשיחה עם וקנין לסיים את דרכו בקבוצה הן כבעלים והן כספונסר הראשי, אך ראש העיר ביקש ממנו לחשוב על זה שבוע נוסף ולחזור אליו עם ההחלטה. כמו כן ביקש ראש העיר מדהאן מספר ימים בהם לא יוציא את החלטתו הסופית אל התקשורת. דהאן המריא היום לחופשה בחו"ל וישוב ארצה במהלך השבוע הבא לפגישה נוספת עם וקנין.

דהאן שוחח בינתיים עם גורמים שונים בקבוצה והודיע להם שהוא החליט סופית לעזוב. על פי גרסתו הוא מאס בכשלונות, ובמיוחד בעונה החולפת בה תקציב הקבוצה היה הרביעי בליגה, אך עדיין לא הגיעה אל הפיינל פור. בסביבתו של דהאן טוענים כי החלטתו של הבעלים היא סופית, והוא לא יחזור בו.

בינתיים החל וקנין בחיפושים אחר איש עסקים מקומי אחר אשר יקח עליו את הקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי מספר אנשי עסקים פנו מאז סיום העונה לראש העיר על מנת לרכוש את הקבוצה או לשמש כספונסרים הראשיים, והוא צפוי להתחיל בסדרת פגישות איתם כבר מתחילת השבוע הבא. עיריית אשקלון תקצבה בעונה שעברה את הקבוצה, שסיימה במקום השישי את הליגה, במעל 3 מיליון שקל, ועל מנת לעבור את תקציב המינימום יצטרך הבעלים החדש או הספונסר להשקיע סכום של כמיליון שקל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully