וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית יוצאת לדרך

המתעמלות האומנותיות ינסו לשוב מרוסיה עם מדליות, אולם המטרה העיקרית היא הכנה אחרונה למשחקים האולימפיים

מחר (שישי) תצא לדרכה אליפות אירופה לבוגרות ונערות בהתעמלות אומנותית בניג'ני נובוגרד שברוסיה. שבע נציגות ישראל למשחקים האולימפיים רואות בתחרות כהכנה גדולה אחרונה לדבר האמיתי שיתרחש עוד כחודשיים בלונדון. למעשה התאחדות ההתעמלות האירופית ומארגני התחרות כבר אימצו את התחרות כהכנה ללונדון, בכך שהחליטו לא לקיים כלל תחרויות גמר למכשירים בודדים בקטגוריה האישית, בדיוק כמו במשחקים האולימפיים.

בקטגוריה הקבוצתית יתקיימו תחרויות הקרב-רב (סיכום הניקוד בשני התרגילים הנפרדים: 5 כדורים, חישוקים וסרטים) וגמרים בכל תרגיל. להבדיל, בקטגוריה האינדווידואלית לא יתקיימו תחרויות גמר על כל מכשיר, אלא גמר הקרב-רב.
המטרה העיקרית של כל שבע הבנות (מרינה שולץ, אליאורה ז'ולקובסקי, ויקטוריה קושל, פולינה זקלוז'ני, מורן בוזובסקי ונועה פלאצ'י בקבוצתי ונטע ריבקין ביחידות) והצוות המקצועי (המאמנות רעיה אירגו ואלה סמופלוב שגם תשפוט בתחרות הקבוצתית. נטשה אוסמולוב תשפוט בתחרות היחידות) היא לאפשר למתעמלות להתנסות בתחרות גדולה אחרונה לפני המשחקים האולימפיים, אולם גם מדליה, בעיקר בתחרויות גמר התרגילים הבודדים בקטגורייה הקבוצתית באות בחשבון.

אלונה קושבצקי ויקטרינה לוינה ייצגו את ישראל בקטגוריית גילאי הנערות, תחת הדרכתה של המאמנת מרינה צבקביץ'.
בתחרות הקבוצתית שתפתח את האליפות ותתקיים מחר, תשתתפנה 18 נבחרות. ישראל הוגרלה לבצע אחרונה את תרגיל 5 הכדורים והתשיעית בתרגיל 2 החישוקים/3 סרטים. נטע ריבקין תתחרה בשבת, ואילו הגמרים הקבוצתיים ינעלו את התחרות ביום ראשון.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully