וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אברמוב יוצג רשמית בראשון כשותפו של דמאיו

31.5.2012 / 14:22

בקבוצה המתינו לסיום ההסכם עם מקייטן, אברמוב יכהן כנשיא המועדון ודמאיו ימשיך בתפקיד המנכ"ל. מורי וראלי עשויים לעזוב

בני יהודה צפויה להודיע באופן רשמי ביום ראשון הקרוב על הסכם השותפות שנסגר בין איש העסקים ברק אברמוב למנכ"ל הקבוצה משה דמאיו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. היום (חמישי) פג תוקף ההסכם הראשוני שנחתם בין אברמוב לדמאיו שעליו חתום גם איש העסקים שון מקייטן ובהסכם זה נאמר כי למקייטן ואברמוב יש זכות ראשונים לרכישת המועדון.

בשל העובדה שמועמדותו של מקייטן ירדה מהפרק בשל קשיים כלכליים כאלה ואחרים, המתינו בבני יהודה שיפוג תוקף ההסכם מבחינה משפטית כדי שדמאיו ואברמוב יוכלו להודיע באופן רשמי על הסכם השותפות ביניהם בניהול בני יהודה, כאשר אברמוב יכהן כנשיא המועדון ודמאיו ימשיך בתפקיד המנכ"ל.

תקציב המועדון צפוי לגדול במעט ביחס לשנים הקודמות וכעת יתפנו דמאיו ואברמוב יחד עם המאמן דרור קשטן, שהוחתם בקבוצה, לעבוד על נושא צירופם של שחקני רכש חדשים. מרבית הסגל, כולל חמשת הזרים, חתומים לעונה הבאה, כאשר כרגע לא ברור עתידם של הבלם דן מורי והמגן עוז ראלי שסיימו חוזה ועשויים לעזוב. אחד השמות שנמצא על הפרק הוא החלוץ יובל אבידור, שבוחן כעת אופציות בחו"ל אולם אם יישאר לשחק בישראל, גבוהים הסיכויים שהוא יצורף לבני יהודה.

למתווה העסקה בין ברק אברמוב ומשה דמאיו

בני יהודה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully