וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "לקחנו אליפות כנגד כל הסיכויים"

מאמן מכבי ראשל"צ התרגש מהניצחון של קבוצתו במשחק 5 על היריבה העירונית. לנגליב: "כל הקריירה הייתה בילד-אפ להיום"

קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק ובמהומה הענקית לקראת הסיום (הקטטה מתחילה ב-4:10)

תגידו מזל טוב גדול למכבי ראשון לציון, שחגגה הערב (רביעי) אליפות רביעית ברציפות ו-12 בתולדותיה בצורה הכי מתוקה שיש: עם ניצחון 2:3 בסדרת גמר הפלייאוף על היריבה העירונית השנואה, הפועל ראשון לציון.

אלא שלצערנו, גם האירוע הספורטיבי הזה לא היה חף מאלימות, כאשר כ-30 שניות לתום המשחק החלה קטטה גדולה בין מרבית השחקנים. המהומה החלה לאחר ששניים משחקני הפועל ביצעו עבירות גסות על שחקני מכבי וספגו כרטיס אדום, ומשם הרוחות החלו להתלהט. רק התערבות של שורטי יס"מ מנעה מהקטטה להימשך ואולי אף להפוך חמורה יותר. המשחק הופסק למספר רגעים, חודש, ומכבי ראשון לציון פתחה את השמפניות וחגגה אליפות ענקית.

מכבי ראשון לציון חוגגת זכיה באליפות הכדוריד. קובי אליהו
יחגגו עד אור הבוקר. שחקני מכבי ראשון לציון/קובי אליהו

מאמן מכבי גלעד מאור העדיף שלא להתייחס לתקרית האלימה בסיום ואמר: "לקחת ארבע אליפויות רצוף אחרי הטראומה של לפני 4 שנים, מול קבוצה גדולה, זה גדול. ככל השנים שעברו, גלעד מאור נהיה קטן יותר, לא סופרים אותו וזה לא משנה לי. כל מי שדיבר על 0:3, אין לו מושג בכדוריד. זה היה נסיון זול לעזור להפועל, והפועל לא צריכה עזרה. היא קבוצה מעולה. לקחנו אליפות כנגד כל הסיכויים, וזו היתה סדרה גדולה לכדוריד".

אמיר לנגליב הוותיק הוסיף: "היה מדהים. בשביל הרגעים האלה אנחנו פה. זו קבוצה, כולם היו בעניינים, ויש כאן הרגשה מטורפת. השנה אני בן 30 ואני מרגיש כאילו כל הקריירה שלי היתה בילד-אפ לרגע הזה היום. כל שחקן שואף לרגע הזה כל הקריירה".

יואב נאמן אמר: "העונה הכי ארוכה, הכי קשה, הכי מלאת תהפוכות, הכי כיפית שיכולה להיות. יותר מותח מזה זה לא יכול להיות, זה היה מורט עצבים. זה אושר עילאי". גל אברהם סיכם: "זו היתה עונה מטורפת מבחינתנו. הגענו לסדרה הזו שהיתה קשה, קשה. כל הכבוד להפועל, אני מוריד בפניהם את הכובע. הם נתנו פייט שהרבה שנים לא קיבלנו. בסוף הם קצת קלקלו - צריך לדעת גם להפסיד - אבל אנחנו מתעסקים בספורט, וזה תענוג גדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קטטה בין מכבי ראשון לציון, הפועל ראשון לציון בגמר הכדוריד. קובי אליהו
הרגע המכוער של המשחק. הקטטה הגדולה לקראת הסיום/קובי אליהו

המאמן המפסיד סער פרנקל התייחס לקטטה המכוערת שהיתה בסיום ואמר: "זה לא פחות מתסכל אותי מההפסד. זה לא שייך לאנשי הכדוריד בארץ. אני אבדוק, אם היו שחקנים שלנו שהיו מעורבים, הם ייענשו בצורה הכי חמורה שיש. זו לא הדרך של הפועל ראשון לציון".

למרות זאת, פרנקל החמיא לשחקניו ואמר: "איזו הרגשה יכולה להיות? זה הכי מתסכל שיש, כשמשחק אחד מכריע עונה שלמה.אבל השחקנים שלי נתנו עונה ענקית, עונה של אליפות, והפועל ראשון לציון מכריזה באופן ברור שהיא הולכת לעתיד ענק".

מכבי ראשון לציון זכתה באליפות הכדוריד

כדוריד בוואלה! ספורט

מכבי ראשון לציון חוגגת זכיה באליפות הכדוריד. קובי אליהו
שיהיה במזל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully