וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס ניצחה, הולכים למשחק 5 בסדרת הגמר

הירוקים נמלטו מפיגור וגברו 74:84 על אולימפיאקוס, כדי להשוות את הסדרה ל-2:2. ברצלונה עלתה ל-1:2 מול ולנסיה

כנראה שבכדורסל היווני, בעונה שכזאת, לא יכול היה להיות סיום אחר. פנאתינייקוס ואולימפיאקוס ילכו למשחק חמישי ומכריע על האליפות, לאחר שהירוקים גברו על אלופת אירופה 74:84 במשחק 4, שנערך באולמם הביתי ושמרו על סיכוי לאליפות עשירית רצופה. את המשחק המכריע תארח אולימפיאקוס, ביום שבת, בשעה 22:00.

המשחק נפתח בצורה לחוצה מאוד ואחרי חמש דקות של כדורסל, הלוח הראה 3:9 לאורחים. האדומים כבר פתחו יתרון של 11 נקודות ברבע השני, אבל פאו ממש לא התכוונה לתת להם לחגוג אליפות ב'אואקה' וסגרה את המינוס לשתיים בלבד עד למחצית.

אולימפיאקוס, שהוכיחה המון אופי בפיינל פור היורוליג, לא נבהלה ורצה שוב ליתרון שמונה, אבל המגמה נמשכה והירוקים חזרו מיד. הרבע האחרון כבר היה שונה לגמרי ופאו יצאה לריצת 1:14, בזכות החמישייה החזקה שלה. אולימפיאקוס ניסתה להגיב וחזרה למינוס נקודה, אבל שרונאס יאסיקביצ'יוס היה שם כרגיל ברגעי האמת ואולימפיאקוס התפרקה עד לסיום.

מייק באטיסט היה נהדר עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים. 15 לדיאמנטידיס, 12 לשאראס וקיימקוגלו. את אולימפיאקוס הובילו אייסי לואו עם 16 ופרו אנטיץ' עם 11.

* בחצי גמר הפלייאוף הספרדי, ברצלונה החזירה לעצמה את יתרון הביתיות בסדרה מול ולנסיה והיא עשתה את זה בענק, עם 64:80 בחוץ.

אחרי שבמשחק הקודם, הכתומים הדהימו את הקטאלנים בפלאו בלאוגראנה, האלופה, שממש לא רוצה לסיים עונה ללא אף תואר, ידעה להגיב הפעם.

הפתיחה הייתה צמודה, אבל לקראת סיום המחצית, חואן קרלוס נבארו, שסוחב פציעה והיה זוועתי במשחק 2, התעורר והריץ את ברסה קדימה ליתרון עשר. משם האורחים כבר לא הביטו לאחור ובנו פער דו ספרתי יציב, שהלך וגדל לקראת הסיום.

נבארו היה מצוין וסיים עם 15 נקודות. מרסילניו הוארטס הוסיף 13, סי. ג'יי. וואלאס ובוניפס נ'דונג תרמו 11 כל אחד וארזם לורבק סיים עם 10. את ולנסיה הובילו ויטור פבראני עם 14 נקודות וננדו דה קולו עם 13.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully