וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאפה פאוול: "אני לא מתחרה נגד בולט"

שיאן העולם לשעבר מתכונן לקרב נגד שיאן העולם הנוכחי בריצת ה-100 מטרים, בתחרות ליגת היהלום ברומא ביום חמישי

בעולם האתלטיקה ממתינים לקרב הענקים בריצת ה-100 מטרים בין יוסאין בולט לאסאפה פאוול, שיתקיים בתחרות ליגת היהלום ברומא מחר (חמישי). מצד אחד, בולט מחזיק בתוצאת השנה בעולם (9:82 שניות) אותה קבע לפני כמעט חודש בג'מייקה. מצד שני, הוא איכזב מאוד בתחרות שהתקיימה בשבוע שעבר באוסטרבה כשקבע רק 10:04 שניות ונראה היה שאם היה על המסלול ספרינטר בכיר יותר, בולט היה מפסיד.

הפעם בולט יתמודד על המסלול באולימפיקו ברומא נגד בן ארצו ושיאן העולם הקודם אסאפה פאוול, ובנוסף נגד אלוף אירופה הצרפתי כריסטוף למטרה. במסיבת העיתונאים לקראת הריצה אמר פאוול שהוא לא רואה את המרוץ כתחרות נגד יוסאין בולט, אלא כתחרות נגד הזמן. "אני לא כאן כדי להתחרות נגד בולט, קו הסיום הוא המטרה שלי", אמר פאוול. ראוי לציין שהמאזן של פאוול מול בולט בריצות ה-100 הוא רע מאוד, 10-1 - לטובתו של בולט כמובן. הניצחון היחיד שפאוול השיג במפגשים בין השניים היה בשנת 2008 בשטוקהולם.

פאוול הוסיף ואמר לקראת הריצה נגד בולט: "קשה לי לדעת מה יקרה בריצה הזאת, בניגוד לאנשים אחרים שאומרים שהם עומדים לשבור שיאים או לרוץ 9.7, אני בן אדם אנושי ואני צריך לראות מה הגוף שלי יכול לייצר".

יוסאין בולט נשאל בעיקר על הריצה המאכזבת שלו באוסטרבה. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה בשלוש השנים האחרונות שבה בולט רץ בזמן איטי יותר מ-10 שניות. "זה יכול לקרות, אבל אני לא נותן לזה להדאיג אותי וכבר לא מתעסק בזה. ניתחתי עם המאמן שלי את הריצה הזאת, אבל לא נתן לה להפריע לנו. אני לא מתכוון לשנות כלום בתהליך ההכנה שלי בגלל שמדובר בשנה אולימפית", אמר בולט.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully