וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכנה: ניצחונות קלים לספרד והולנד

אלופת אירופה, ללא שחקני ברצלונה, ניצחה 1:4 את ד' קוריאה. האוראנג' התאוששו מההפסד לבולגריה עם 0:2 על סלובקיה

שבוע וחצי בלבד. זה כל הזמן שנותר לנבחרות המשתתפות ביורו 2012 להתכונן לפתיחת הטורניר ולפי היכולת שחלקן הציגו במשחקי האימון הראשונים שלהם, יש עוד הרבה מאוד עבודה. הערב (רביעי), שתי פיינליסטיות המונדיאל האחרון, אלופת העולם ספרד וסגניתה הולנד, ניסו שוב את כוחן ובסך הכל עשו עבודה לא רעה. ספרד, ללא שחקני ברצלונה, טיילה ל-1:4 קל במיוחד מול דרום קוריאה. הולנד התאוששה מההפסד המביך לבולגריה עם 0:2 לא רע על סלובקיה.

ספרד - דרום קוריאה 1:4

עדיין ללא שחקני ברצלונה, שקיבלו מנוחה, ועם מספר שחקנים ששיחקו על אף שנופו מהסגל, אלופת אירופה והעולם רשמה ניצחון שני ברציפות במשחקי האימון עם 1:4 די קליל על דרום קוריאה. פרננדו טורס, ששוב נראה כמו חלוץ מאיים, כבש את הראשון, דו היוו איזן לדרום קוריאנים בדקה ה-43, אך פנדל של צ'אבי אלונסו בדקה ה-52 ושערים של סנטי קאסורלה (56) ואלבארו נגרדו (79) סידרו ללה רוחה ניצחון קליל במיוחד. ביום שישי מחכה לספרד סין.

דקה 11: גול! בנייט הגביה כדור נהדר מאגף שמאל, טורס נותר חופשי לחלוטין ברחבה ונגח מ-8 מטר פנימה. 0:1 לספרד.

דקה 43: גול! קים דו היון בעט כדור נהדר מ-18 מטר לפינה וזה 1:1 מפתיע.

דקה 52: גול! צ'ו יונג היונג נגע בידו ברחבה. צ'אבי אלונסו בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 1:2 לספרד.

דקה 56: גול! קאסורלה בעט כדור חופשי מ-22 מטר, שעבר מתחת לחומה וחדר פנימה. 1:3 לספרד.

דקה 79: גול! סולדאדו שלח מסירת עומק נהדרת לנגרדו, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:4.

הרכב ספרד: פפה ריינה (איקר קסיאס, 80), סרחיו ראמוס (אלבארו דומינגס, 57), ראול אלביול, נאצ'ו מונריאל, אלבארו ארבלואה, צ'אבי אלונסו (ברונו סוריאנו, 65), בנייט, סנטי קאסורלה (אדריאן, 57), דויד סילבה, חואן מאטה (רוברטו סולדאדו, 57), פרננדו טורס (אלבארו נגרדו, 57).

הולנד - סלובקיה 0:2

נבחרת האוראנג' לא ממש הרשימה, אבל גם לא ממש התקשתה לנצח 0:2 את סלובקיה, ארבעה ימים בלבד לאחר שהפסידה 2:1 לבולגריה. הולנד נהנתה משער עצמי של סלאטה ומבעיטה מדויקת של רפאל ואן דר וארט כדי לסגור סיפור מול הסלובקים, שבסך הכל היו לא רעים והיו קרובים אפילו לעלות ליתרון מוקדם לאחר נגיחה של מארק האמשיק למשקוף. בכל מקרה, מי שחשב שההפסד לבולגריה מהווה איזו נורה אדומה, לא כדאי להיבהל מהר מדי.

להולנד יש גם דאגה אחת גדולה, כשבדקה ה-51 ווסלי סניידר סובב את הקרסול ופונה לטיפול. מעניין לראות מה יקרה עם קשר אינטר בימים הקרובים.

דקה 3: הזדמנות מצוינת דווקא לאורחת. הגבהה של פקאריק מצאה את האמשיק, שנגח מצוין למשקוף.

דקה 7: גול! אפלאי קיבל מסירת עומק באגף ימין ויישר למרכז, הכדור פגע דווקא בסלאטה וחדר פנימה. 0:1 להולנד.

דקה 71: ואן דר וארט בעט כדור חופשי מצוין מ-18 מטר, שזיעזע את המשקוף.

דקה 75: גול! ואן דר וארט מסר להונטלאר, שהסתבך עם ההגנה ואיבד. הכדור חזר לוואן דר וארט, שבעט מצוין פנימה. 0:2 להולנד.

הרכב הולנד: מארטן סטקלנבורג, ווילפרד בומה (רון ולאר, 46), ג'ון הייטינחה, סטין סחארס, גרגורי ואן דר ויל, נייג'ל דה יונג, מארק ואן בומל, איברהים אפלאי (דירק קאוט, 79), ווסלי סניידר (רפאל ואן דר וארט, 51), אריאן רובן (לוסיאנו נרסינג, 84), רובין ואן פרסי (קלאס יאן הונטלאר, 68).

* במשחק ידידות נוסף הערב ניצחה שבדיה 2:3 את איסלנד. זלאטן איברהימוביץ' כבש את הראשון עם וולה נאה כבר בדקה השניה, אולה טויבונן קבע 0:2 בדקה ה-14, ולאחר שקולביין סיתורסון הצליח לצמק לאיסלנדים בדקה ה-27, מצא כריסטיאן ווילהלמסון את הרשת מקרוב וקבע 1:3. האורחים הצליחו רק לצמק בתוספת הזמן, כשהלגרימור יונאסון נגח מקרוב והכניע את אנדראס איסקסון. כזכור, שבדיה הוגרלה לבית ד' של היורו, ותפגוש את אנגליה, צרפת ואוקראינה.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully