וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי הקרוב: אירוע הספינינג הגדול בירושלים

קרוב לאלף רוכבים נשים וגברים ייטלו חלק במרתון הספינינג שיוקרן בשידור ישיר על גבי חומות העיר העתיקה ומסכי ענק

עיריית ירושלים תקיים ביום חמישי הקרוב אירוע ספנינג גדול בטיילת יפו אל מול חומות העיר העתיקה בין השעות 18:00 ל-23:00 ומזמינה את חובבי הספורט לקחת חלק בחוויה. המרתון מתקיים במסגרת שבוע הספורט הבינלאומי (שיתקיים בירושלים בין 29-31 במאי) ויכלול גם אליפות בכדורעף חופים.

שיגעון הספנינג, רכיבה על אופנים נייחים, השתלט על ישראל לפני מספר שנים, סחף אחריו אלפי אנשים והפך לטרנד המרכזי של חדרי הכושר ומרכזי הספורט. סגולותיו המיוחדות של הספנינג בפיתוח סיבולת לב ריאה ושריפת שומנים בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה.

אירוע הספנינג של ירושלים השנה צפוי להיות אטרקטיבי במיוחד. מיטב מדריכי הספינינג של ירושלים יוצבו על במה מסתובבת, עגולה ומרכזית בקוטר של ארבעה מטרים, כאשר מסביבם יהיו קרוב ל-300 זוגות אופנים מסודרים במעגלים. מרתון הספנינג יחולק לשלושה מקצים, כשקרוב ל-1,000 רוכבים נשים וגברים צפויים ליטול חלק פעיל במרתון הספינינג שיוקרן בלייב על גבי חומות העיר העתיקה ועל מסכי ענק. כמו כן, במרתון הספנינג השנה יהיו דוכני בריאות, פינות מסאג' ומוסיקה קצבית. דורון ג'מצי, כוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר וכוכב הישרדות צפוי להשתתף במקצה השני ולהוכיח את כישוריו גם בתחום הספנינג.

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני: "אירוע הספנינג הגדול של ירושלים הוא אירוע ייחודי בישראל. אמנם יש בישראל לא מעט אירועי ספנינג אך זהו האירוע היחידי שמתקיים מול חומות העיר העתיקה עם מאות רוכבים ובהשקעה כזאת. מרתון הספנינג הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית ירושלים ושל אגף הספורט לקידום הספורט העממי בירושלים לעידוד פעילות ספורטיבית ולשמירה על אורח חיים בריא. זאת בהחלט חוויה ספורטיבית בלתי נשכחת".

  • עוד באותו נושא:
  • ספינינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully