וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוואן פרנסמן חתם לשלוש שנים בסופרספורט

הבלם עוזב את ישראל אחרי ארבע שנים ושב לשחק בדרום אפריקה. סוכנו: "הוא כבר רוצה להתמודד עם אתגר חדש בבית"

בלם הפועל תל אביב ביוואן פרנסמן מסיים שנתיים בהפועל תל אביב, והיום (רביעי) הוא חתם בסופרספורט מדרום אפריקה. הבלם חתם על חוזה לשלוש שנים אחרי שבילה במשך ארבע שנים בישראל, שנתיים מהן במכבי נתניה.

פרנסמן חוזר במולדתו על ידי מספר קבוצות, אבל סופרספורט הייתה הרצינית ביותר, ובסופו של דבר הוא השלים את המעבר אליה. סוכנו צוטט היום, כשאמר: "הוא נרגש להגיע לקבוצה גדולה כמו סופרספורט ומצפה להתחיל לעבוד עם גאווין האנט שוב. הוא בילה ארבע שנים בישראל וכעת הוא רוצה להתמודד עם אתגר חדש בבית". פרנסמן בן ה-28 שיחק בין השאר במוסקרון, קייזרצ'יפס ומורוקה סוואלוס.

בלי קשר, בהפועל תל אביב החלה יוזמה חדשה. בקבוצה מנסים להפעיל לחץ על השחקנים על מנת שלא יעזבו את המועדון וכתוצאה מכך הבעלים אלי טביב ייאלץ להוציא כסף פרטי מכיסו, או לחלופין להכריז על פשיטת רגל. במצב שכזה, שחקני הקבוצה ישוחררו מהקבוצה.

ביממה האחרונה, לאחר אינספור לחצים על אלי טביב למכור את הפועל תל אביב ולאחר התייעצות עם ראשי מחאת האוהדים, יזמו שני אנשי עסקים הצעה. במקום ללחוץ על טביב למכור את הקבוצה, הם מעוניינים להפעיל לחץ על שחקני הקבוצה, שרבים מהם מעוניינים לעזוב, לדחות הצעות מקוצות אחרות ולהישאר אצל האדומים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully