וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בראגבי רוצה לעשות היסטוריה

ישראל תארח בשבת את דנמרק (15:00, וינגייט) כשניצחון יעלה אותה שוב בית באירופה וידרג אותה באיזור המקום ה-50 בעולם

נבחרת הראגבי של ישראל תתייצב לאחד ממשחקיה הגדולים בהיסטוריה כאשר תארח ביום שבת (15:00, וינגייט) את נבחרת דנמרק. המנצחת תעפיל דרג. כ-1,500 אוהדים צפויים להגיע ולדחוף את הנבחרת הלאומית.

נכון לרגע זה ניצבת נבחרת ישראל במקום הראשון בטבלה של בית C2 עם 24 נקודות כאשר בעורפה נושפת נבחרת דנמרק עם 22 נקודות, היחידה שגברה השנה על הכחולים לבנים של רענן פן. ניצחון או תיקו וישראל תעפיל לדרג B2 ולסביבות המקום ה-50 בעולם. הפסד ביתי ישלח את ישראל למשחקי הפלייאוף נגד נבחרת סלובניה.

ההכנות המאסיביות לקראת ההזדמנות הבלתי חוזרת ביום שבת נקטעו מעט עקב אליפות הראגבי שביעיות, שלקחה עמה מספר לא מבוטל של שחקני מפתח מסגל ה-15 ושיבשה את רצף האימונים. "בשבוע האחרון עבדנו יפה והתחברנו עוד כנבחרת." אומר הבועט הישראלי אמיר בויטלר. "יש אווירה טובה בקרב השחקנים אם כי מעט מתוחה. הקפדנו לשמור על כושר לאורך כל התקופה וכרגע אין דרך אחרת, אנחנו עושים את זה עד הסוף. דנמרק תגיעה ארצה כאשר היא יודעת ששום תוצאה מלבד נצחון לא תספיק לה. מדובר בנבחרת גדולה וחזקה מאוד מבחינה פיזית. אני קורא לקהל להציף את ווינגייט, אנחנו חייבים את האוהדים איתנו. מסיימים את העונה בחיוך, כולם בכל הכח, בשביל המדינה." סיכם בויטלר.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully