וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית הובסה 6:2, 6:2 על ידי אנה איבנוביץ' (13 בטורניר) וסיימה את דרכה בגרנד סלאם השני של השנה מוקדם מאוד

שחר פאר סיימה היום (רביעי) את דרכה בטורניר הרולאן גארוס כבר בסיבוב השני. הישראלית, המדורגת במקום ה-55 בעולם, הובסה 6:2, 6:2 על ידי אנה איבנוביץ', המדורגת במקום ה-13 בטורניר ו-14 בעולם. לפאר זהו הפסד ראשון בקריירה לסרבית המצוינת, לאחר שבעבר ניצחה אותה שלוש פעמים, אף אחת מהן לא על משטח החימר. איבנוביץ' תשחק בסיבוב השלישי מול שרה אראני האיטלקיה, פאר תנסה את מזלה בפעם הבאה.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
לא הייתה במשחק. שחר פאר/רויטרס

מי שעוד חשב על הפתעה וניצחון של פאר התבדה מהר. הישראלית אמנם השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, אך זה ממש לא ריגש את איבנוביץ' שהמשיכה לזכייה בחמישה משחקונים רצופים וסגרה בסופו של דבר סיפור במערכה עם 2:6. גם המערכה השנייה לא הייתה שקולה במיוחד ובסופה הצליחה איבנוביץ' לרשום ניצחון קל 2:6, 2:6 תוך 55 דקות בלבד.

פאר רשמה משחק רע מאוד, בו הצליחה לזכות רק ב-13 נקודות מתוך 43 על ההגשה שלה ורשמה שישה ווינרים בלבד (לעומת 15 של איבנוביץ'). לעומת זאת, פאר ביצעה לא פחות מ-23 שגיאות לא מחויבות, לעומת 15 של הסרבית. במאזן הנקודות הכללי, זכתה איבנוביץ' ב-56 נקודות לעומת 29 בלבד של פאר. ניצחון מוצדק כבר אמרנו?

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. רויטרס
יכולה לחייך. איבנוביץ'/רויטרס

מהלך המשחק

פאר פתחה טוב, הפעילה לחץ על איבנוביץ' ושברה במשחקון הראשון בדרך ל-0:1. הסרבית לא נלחצה ושברה מיד בחזרה ואפילו די בקלות וזה 1:1. איבנוביץ' שמרה על ההגשות שלה על האפס ועלתה ל-1:2. הסרבית שברה פעם נוספת על האפס ועלתה ל-1:3. איבנוביץ' המשיכה לטייל, שמרה על ההגשה שלה ושברה שוב על האפס בדרך ל-1:5. פאר הצליחה להתעשת ולשבור את הרצף השלילי עם שבירה על האפס וזה 2:5. במשחקון הבא פאר הובילה כבר 0:40, אך איבנוביץ' הצליחה לחזור בקלות ולזכות במשחקון ובמערכה כולה עם פורהנד לאורך הקו.

שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות בתחילת המערכה וזה 1:1. הסרבית שמרה על ההגשה שלה והשיגה עוד שבירה על האפס בדרך ל-1:3. איבנוביץ' שוב שמרה בקלות על ההגשה שלה ועלתה כבר ל-1:4 בלי מאמץ מיוחד.

* לא רק בטורניר היחידות סיימה שחר פאר את הטורניר, אלא גם בזוגות. הישראלית ושותפתה אירינה קמליה בגו הרומניה הובסו 6:2, 6:1 על ידי ירמילה גיידוסובה ואנסטסיה רודיונובה האוסטרליות. פאר למעשה סיימה את דרכה בפריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully