וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "ההשוואות ל-2006 נראות לי כמו קלישאה"

ראש הממשלה טען שצריך להפסיק את הכדורגל ל-2-3 שנים, מאורי מתכוון לחשוף פרטים, ובמחנה האיטלקי מבקשים שקט

באיטליה טרודים ביממה האחרונה בשאלה האם צריך להפסיק את הכדורגל במדינה בעקבות התפוצצות פרשת החשד להטיית משחקים. ראש הממשלה מריו מונטי טען ביום שלישי שיש להפסיק את הכדורגל האיטלקי למשך שנתיים או שלוש כתוצאה מהתפוצצות הפרשה החדשה.

כזכור, במסגרת הפרשה חשודים קפטן לאציו סטפנו מאורי ומגן זניט סנט פטרסבורג דומניקו קרישיטו במעורבות בהטיית משחקים. למרות הדברים של ראש הממשלה האיטלקי, נשיא ההתאחדות האיטלקי ג'יאנקרלו אבטה התבטא בעניין ואמר: "אני מסכים שאסור לעבור לסדר היום עם אלה שרימו, אבל עצירת הליגות יביכו את כל הכדורגל ויגרמו לענישה של כל מי שהגון במה שהוא עושה, מה גם שזה יגרום לאלפים לאבד את עבודתם". אבטה מוסיף גם כי "זה לא הפיתרון. כדורגל מקצועני לא מקבל יורו אחד מהון ציבורי".

ובינתיים עורך דינו של מאורי מספר כי הקפטן של לאציו "לא יכול להמתין עד שיתושאל על ידי המשטרה" אחרי מעצרו בעקבות הפרשה. בין השאר סיפר מתיאו מלנדרי: "הוא למד את החומר היטב ומצא הרבה בעיות עם הטענות. הוא נחוש אחרי שהוא מצא חורים רבים בראיות נגדו". כזכור, מאורי יימצא במעצר לפחות עד יום שני בבוקר בהמתנה לחקירה שלו.

ובינתיים אי אפשר להתעלם מהשפעת הפרשה על המחנה האיטלקי שנערך לפתיחת היורו. אחרי ביטולו של משחק הידידות שאמור היה להיערך בפארמה נגד לוקסמבורג, התייחס המאמן צ'זארה פראנדלי לשרבוב שמו של לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס, שזומן לסגל ליורו. "בונוצ'י לא קיבל שום זימון רשמי והוא לא תושאל על ידי המשטרה", הסביר פראנדלי. "זו הסיבה שהוא מצטרף אלינו ליורו. הדבר הכי מרגיז הוא שמכניסים את בונוצ'י לעניין יחד עם קרישיטו, וזה לא אותו הדבר".

לא מעט קולות שבים וטוענים כי הפרשה הזו מזכירה את הקאלצ'יופולי, שהתפוצץ גם כן לפני טורניר חשוב ב-2006 והסתיים עם זכייה במונדיאל. "ההשוואות עם 2006 נראות לי כמו קלישאה", סיפר פראנדלי. "אומרים שברגעים קשים הנבחרת האיטלקית הופכת להיות מאוחדת יותר. אני לא מאמין בתיאוריה שאיטליה רק נותנת את המיטב תחת לחץ. אנחנו צריכים לתת את המיטב באווירה נוחה. כעת הדבר החשוב הוא לאפשר לאנשים להבין את הכוונות שלנו והן לנקות את הספורט".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully