וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דהאן צפוי לעזוב את עירוני אשקלון

30.5.2012 / 9:05

בעלי חברת "אלדן" נפגש עם ראש עיריית אשקלון, פגישה נוספת בשבוע הבא. גם אם הוא יעזוב, הקבוצה לא צפויה להתפרק

בעלי עירוני אשקלון יוסי דהאן נפגש הבוקר (רביעי) עם ראש עיריית אשקלון בני וקנין והודיע לו על עתידו בקבוצה. דהאן פיזר בתקופה האחרונה רמזים לאנשיו ומקורביו כי יעזוב את הקבוצה, זאת לאור האכזבה שלו מההישגים של אשקלון בעונה החולפת. כזכור, דהאן הודיע גם בעונה שעברה כי יוריד את הקבוצה לליגה הלאומית, אך לבסוף נשאר לאחר לחץ מטעם גורמים שונים. בשלב הזה דחה דהאן את החלטתו אבל השניים צפויים להיפגש פעם נוספת בשבוע הבא. על מנת לא לעמוד שוב מול אותה מסכת לחצים, צפוי דהאן לעזוב את ישראל בימים הקרובים לחופשה.

"אנחנו מודעים לאכזבה של דהאן, וזה לא יפתיע אותנו אם הוא יודיע שהוא עוזב", אמר גורם בעיריית אשקלון. "עם זאת, עירוני אשקלון לא תתפרק במידה ויוסי דהאן לא יהיה בה. נמצא מישהו להעביר אליו את הקבוצה, והוא יכין אותה לליגת העל. הקבוצה חשובה מאוד לעיר". עיריית אשקלון העבירה בעונה שעברה למעלה משלושה מיליון שקל, שביחד עם תמיכת המנהלת מקרבת את אשקלון בצורה ממשית להשגת תקציב המינימום.

מי שיקבל את הקבוצה מהעירייה במידה ודהאן אכן יעזוב יצטרך לקבל מספר החלטות כבר בימים הקרובים, שכן עד ה-15 ביוני צריכים באשקלון להודיע לארבעה שחקנים על המשך דרכם.

כידוע, דהאן הוא בעלי חברת השכרת הרכב "אלדן", והעזיבה הצפויה שלו של עירוני אשקלון אינה מפתיעה. במהלך השנים תמכה החברה רבות בספורט בישראל, אך בתקופה האחרונה קיבלו בני המשפחה החלטה משותפת על הפסקת התמיכה בספורט.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully