וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל עלתה ל-1:2 בחצי גמר הפלייאוף

הבאסקים השיגו ניצחון דרמטי על ריאל מדריד 79:82, לאחר הארכה. פבלו פרג'יוני השווה את המשחק 0.8 שניות לסיום

כל העונה נלחמה ריאל מדריד על המקום השני בליגה הספרדית, כדי להשיג את יתרון הביתיות בחצי גמר הפלייאוף. אלא שכבר במשחק הראשון שלה בסדרה מול קאחה לבוראל, הבאסקים הפתיעו וניצחו בבירה, כדי לגנוב את אותה הביתיות. ריאל השוותה את הסדרה עם ניצחון ביתי במשחק השני והערב (שלישי), הגיעו הבלאנקוס לצפון ספרד למשחק מספר 3.

הם היו רחוקים 0.8 שניות בלבד מניצחון חוץ יקר, אבל פבלו פרג'יוני הבלתי נגמר הלך לצעד וחצי מוצלח ושלח את המשחק להארכה, שם המארחים היו יותר חדים וניצחו 79:82 כדי לעלות ל-1:2 בסדרה. כעת, קאחה, שזכתה באליפות לפני שנתיים ולפני ארבע שנים, רחוקה ניצחון ביתי אחד בלבד במשחק הבא מעלייה לסדרת הגמר. האם היא תוכל להמשיך את הסטטיסטיקה, שאומרת שהיא זוכה בתואר כל שנה שנייה?

הפתיחה הייתה צולעת משהו מבחינה התקפית, עד שביילקה הריץ את המארחת ליתרון שבע לקראת סיום המחצית, אבל ריאל חזרה וירדה למחצית במינוס שתיים בלבד. קאחה שוב נטלה את השליטה ושבה ליתרון שבע בסיום הרבע השלישי, אבל קייל סינגלר השתלט על העניינים והאורחים רצו ליתרון שש, שלוש דקות לסיום. כאן הם נתקעו ופרג'יוני השווה ברגע האחרון. קאחה המשיכה במומנטום ובדקה האחרונה של ההארכה היא רצה קדימה והשיגה את הניצחון הקשה.

בראד אולסון הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, מירזה טלטוביץ' הנפלא הוסיף 14, ביילקה קלע 13. סרחיו רודריגז קלע 19 לריאל.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully