וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אנדראה סטרמאצ'יוני יישאר באינטר עד 2015

המאמן הצעיר, שייצב את הנראזורי והוביל אותה לאירופה, זכה להארכת חוזה. מוראטי ייפגש עם נשיא נאפולי בנושא לאבצי

אינטר כבר הודיע בעבר שהמאמן הצעיר שלה, אנדראה סטרמאצ'יוני, שהחליף לפני כחודשיים את קלאודיו ראניירי המפוטר, ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. היום (שלישי), הודיע נשיא הנראזורי מאסימו מוראטי, כי סטרמאצ'יוני, שהצליח לייצב את הקבוצה מעט והפסיד פעמיים בלבד ב-11 משחקיו בתפקיד, ימשיך על הקווים גם בשנתיים שלאחר מכן, עד 2015.

"לא הייתי היום במשרדים של המועדון, אבל השמועות נכונות. החוזה של אנדראה סטרמאצ'יוני הוארך", מסר מוראטי. סטרמאצ'יוני אימן עד מרץ האחרון את קבוצת הנוער של אינטר וקודם לתפקיד האימון הראשון בחייו לאחר שהנראזורי חוו עונה קשה עם ראניירי, דורגו רק במקום השמיני והודחו בשמינית גמר ליגת האלופות. יחד עם המאמן החדש, אינטר ניצחה את מילאן 2:4, מחזור אחד לסיום העונה, מה שהוביל לאובדן התואר של הרוסונרי. הקבוצה סיימה שישית בסרייה A בסופו של דבר והיא תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, החל משלב המוקדמות השלישי.

בהמשך, מוראטי נשאל גם לגבי חלוצה הארגנטינאי של נאפולי, אזקיאל לאבצי, אותו אינטר מעוניינת לצרף: "סיכמתי עם אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, שניפגש שוב, אבל בגלל כל מיני התחיבויות שלנו, זה עוד לא יצא לפועל".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully