וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "כעסנו על אובדן ליגת האלופות, זה לא הוגן"

הארגנטינאי לא שכח את החטאת הפנדל מול צ'לסי והתייחס להגעתו של וילאנובה: "מקווה שהדברים ימשיכו באותה דרך"

מתברר שמשחקי חצי גמר ליגת האלופות לא יוצאים כל כך מהר מהראש של ליאונל מסי. הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה לא שוכח לרגע את החמצת הפנדל מול צ'לסי, שעלתה בסופו של דבר לאלופת אירופה היוצאת ביוקר. מסי התראיין היום (שלישי) וסיפר על התחושות שנותרו עימו עם סיום העונה.

"פספסתי זכייה בליגה הספרדית ובליגת האלופות, אבל כעסתי יותר על אובדן ליגת האלופות מכיוון שזה לא הוגן ומכיוון שהחטאתי פנדל", אמר מסי. "אני שמח מאוד מהעונה שהייתה לי, אבל כעסנו על כך שלא השגנו את התואר האירופי מכיוון שהיינו קרובים. זה היה מכעיס מאוד. למרות זאת, אנחנו נאבק על תארים נוספים בעונה הבאה ובמסגרת הנבחרת ננסה להבטיח את המקום בגביע העולמי".

מסי שמתכונן עם נבחרת ארגנטינה למשחק הבא מול אקוודור ב-2 ביוני התייחס גם לעזיבתו של פפ גווארדיולה, ואמר: "זה לא פשוט להחליף את פפ אחרי מה שעשינו, אבל אני מכיר את טיטו מאז שאני ילד ואני יודע מה אפשר לצפות ממנו. עשינו את הכל יחד עם גווארדיולה במשך ארבע שנים ואני מקווה שהדברים ימשיכו באותה דרך".

מסי נשאל על ידי העיתונאים גם על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יהיה זה שיזכה בכדור הזהב ב-2012, והשיב: "אני לא יודע ולא חושב על זה. יש עוד זמן עד ינואר ויש לנו עוד הרבה משחקים חשובים לשחק, כולל המשחק מול אקוודור. לאחר מכן יש תארים עם ברצלונה ועם הנבחרת הלאומית ולכן לא חשבתי על זה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully