וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: ”לצערנו כבר הופתענו מול יריבות שלא בנו עליהן”

29.5.2012 / 18:42

שחקני נבחרת ישראל מתכוננים לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. שיבק: ”מקווה שנשחזר את ההצלחה מלפני שנתיים”

כחודש לפני שהיא מתכנסת לתחילת ההכנות למוקדמות אליפות אירופה, נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית שבה התייחסו ראשיה להכנות הצפויות הקיץ. במסיבת העיתונאים סיפרו המאמן אריק שיבק, המנהל המקצועי משה ויינקרנץ, ממלא מקום יושב ראש האיגוד אבנר קופל ושחקני הנבחרת עמרי כספי, ליאור אליהו ויותם הלפרין על התוכניות לקראת המשימה שעומדת בפני הנבחרת. הנבחרת תתכנס לתחילת האימונים ב-9 ביולי. ישראל תפתח את הופעותיה במוקדמות האליפות עם משחק חוץ מול מונטנגרו ב-15 באוגוסט ותנעל את הופעותיה מול סרביה בחוץ ב-11 בספטמבר. מלבד שתי היריבות הללו, תפגוש ישראל גם את אסטוניה, איסלנד וסלובקיה.

שיבק: "אני מקווה שנשחזר את ההצלחה מלפני שנתיים"

תחילה דיבר ממלא מקום יושב ראש האיגוד, אבנר קופל: "כל שחקני הנבחרת טובים ואלה שחקנים שאנחנו סומכים עליהם שיחזירו אותנו מדרג ב' לדרג א'. אני מברך את עמרי כספי ואת שאר השחקנים. עמרי חזר מהכפור. חסרת לנו גם בליגה וגם בנבחרת, וטוב שבאת. אני מקווה שנבחרת ישראל גברים תצא כמו שאר הנבחרות לדרך חדשה. נעמיד את כל מה שצריך לרשות הנבחרת, לא נחסוך ונגרום להם להרגיש שהם נבחרת אחת".

קופל גם סיפר על בעייתיות באירוח שני המשחקים הראשונים בקמפיין, ואמר: "נוקיה הודיעה שהיא לא תוכל להעמיד לרשותנו את ההיכל בשני המשחקים הראשונים כי יהיה שם קרקס. אמרתי שזו שערורייה שמתקן כדורסל שצריך לארח את נבחרת ישראל ויש דרישה לכרטיסים לא יכול לעשות זאת. אולי את המשחק הראשון נקיים בחיפה. זה משהו שצריך לתקן בהקדם".

מאמן הנבחרת, אריק שיבק: "בקמפיין הזה הוגרלנו בהגרלה קשה מאוד. אסטוניה היא נבחרת מסוכנת מאוד שדומה לפינלנד. אין לנו רק את מונטנגרו וסרביה אלא נבחרות אחרות שהופכות את העסק למורכב וקשה. אנחנו לא קובעים את המטרות לפני היריבות שלנו. אני מקווה שנשחזר את ההצלחה מלפני שנתיים ונעלה ישירות לטורניר". שיבק גם עידכן כי הנבחרת תקיים שלושה טורנירים: באוקראינה, אוסטריה ובארץ.

שיבק גם נפרד מדייויד בלו, שהוביל את הנבחרת בשנים האחרונות, ואמר: "ברור לכם שאיבדנו מתאזרח מאוד משמעותי שכולנו אהבנו. בלו תרם לנו הרבה מאוד. בלו נתן הגנה וקבוצתיות, ואנחנו מחפשים את המתאזרח החדש. טל בורשטיין לא פה ואנחנו נקבע את קפטן הנבחרת בשבועיים-שלושה הקרובים".

הלפרין: "מכוונים לאחד משני המקומות הראשונים"

יותם הלפרין: "מוזר לי שאין מבוגרים בנבחרת, אבל יש רוח צעירה. אני חושב שזה משהו שהנבחרת צריכה. אין ספק שהבית הוא קשה. בואו לא נבנה על המקום השלישי, זו לא הדרך שאנחנו מכירים. אנחנו רוצים לסיים בין שני המקומות הראשונים ונצטרך להתחרות עם קבוצות ושחקנים טובים. סרביה ומונטנגרו הן הפייבוריטיות מולנו להתחרות על המקום הזה, ולצערנו הנבחרת כבר הופתעה בעבר מול נבחרות שאף אחד לא בנה עליהן".

ליאור אליהו: "אנחנו יוצאים לקיץ חדש. זה מקום שכולנו אוהבים להיות בו. עברנו עונה מרובת משחקים, לפחות חלק מהשחקנים פה. עשרה משחקים בחודש זה לא יהיה קשה לחלק מהשחקנים, אבל נצטרך להיות מאוד מרוכזים. יש לנו בית קשה עם קבוצות קשות. אנחנו לא מהפייבוריטים, אבל אנחנו מסוגלים לעלות".

עמרי כספי: "תמיד כיף לחזור לארץ. שיחקנו מגילאי קדטים יחד וזה כיף. יש פה נבחרת מאוד מוכשרת ובית קשה, אבל כבר עברנו את זה בעבר בקייצים האחרונים. מה שמייחד את הנבחרת זה שכל אחד נותן מעצמו לטובת הנבחרת. לצערי בשנה שעברה נמנע ממני לשחק באליפות אירופה. אני מאוד שמח להיות חלק מהנבחרת. יהיה לנו קיץ מעניין".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully