וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון הרציקוביץ' לא יתמוך בהפועל תל אביב

29.5.2012 / 17:02

בעלי מ.כ הבקעה לא הגיע לכדי סיכום עם הנהלת המועדון, שמסרה: "המשא ומתן לא נסב סביב נושאים פרסונליים"

בתום שבוע של דיונים אינטנסיביים הוחלט אמש (שני) כי בעלי מ.כ. הבקעה דורון הרציקוביץ' לא יתמוך כלכלית בהפועל תל אביב. בהודעה שהוציא יושב ראש עמותת הפועל תל אביב רמי כהן נכתב כי "בשבועות האחרונים התקיים כידוע משא ומתן בין הפועל תל אביב לבין דורון הרציקוביץ' במטרה לקיים שותפות בניהול מועדון הכדורסל הפועל תל אביב. משא ומתן זה הגיע היום לסיומו, כאשר הצדדים החליטו במשותף להפסיקו. הסיבות לסיום המשא ומתן נעוצות בתפיסות שונות לגבי דרך הפעולה במספר נושאים מהותיים/ מסחריים/ ניהוליים. בשום רגע לא נסב המשא ומתן סביב נושאים פרסונליים כאלה ואחרים".

על פי המתווה ההתחלתי, הרציקוביץ' היה אמור להיות אמון רק על הצד המקצועי של המועדון בעוד עמותת האוהדים הייתה אמורה להתוות את הדרך הכללית של הפועל תל אביב. הצדדים לא הסכימו על המתווה ההתחלתי והשינויים שניסו לעשות בו לא הגיעו לכדי סיכום חיובי. "אני רוצה להודות באופן אישי למוטי אמסלם, אשר יזם את הרעיון ומיומו הראשון לא חיפש לעצמו תפקיד כלשהו ובכל מקרה לא היווה לרגע אחד שיקול במשא ומתן, למרות פרסומים שונים בתקשורת, ולדורון הרציקוביץ', שניגש לעניין מלא בכוונות טובות וניהל את המשא ומתן בשקיפות ורצינות מלאה", הוסיף רמי כהן בהודעתו.

כעת תחפש הפועל תל אביב מקורות כלכליים נוספים שיעזרו לה להעמיד תקציב ראוי לליגת העל. הקבוצה העמידה העונה תקציב של שלושה מיליון שקל, ולא אמורה להתקשות לעמוד בתקציב המינימום לקראת העונה הבאה. במידה והרציקוביץ' היה מצטרף לשורות האדומים, תקציבם היה אמור לעמוד על שמונה מיליון שקל, אך כעת התקציב אמור לרדת בצורה משמעותית, אלא אם יימצא רוכש אחר של זכויות הניהול.

הרציקוביץ' צפוי לקבל בימים הקרובים החלטה האם להמשיך במ.כ הבקעה, להשקיע בקבוצה אחרת, שכן לא מעט קבוצות בליגת העל פנו אליו, או לעזוב את עולם הכדורסל הישראלי. במידה ויחליט לעזוב את מ.כ הבקעה, תתקשה הקבוצה להעמיד תקציב לליגת העל.

דורון הרציקוביץ' מסר בתגובה: "בהמשך לפרסומים בתקשורת, מודיע דורון הרציקוביץ' שהצהיר בעבר כי הוא מעוניין לתמוך בפרוייקט האוהדים הנהדר של הפועל תל אביב באמצעות חברת ניהול, כי הוא מוותר על המהלך זאת מאחר ושני הצדדים לא הצליחו למצוא דרך משותפת לגבי אופן ניהול הקבוצה. הרציקוביץ' מבקש להוסיף כי הוא בטוח שבהפועל תל אביב ישנם אנשים טובים וראויים שעשו דבר מופלא, וכי אין ספק שהפרוייקט יצליח גם בלעדיו, וכמובן מאחל להם בהצלחה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully