וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשחק מול גולדן סטייט ומינסוטה

29.5.2012 / 16:29

הירוקים יקיימו שני משחקי ראווה באוקטובר מול שתי קבוצותNBA. "אנחנו נרגשים לשחק נגד שתיהן", אמר ג'ף רוזן

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי תצא למסע משחקי ראווה בארצות הברית, בו תתמודד מול גולדן סטייט ווריורס ביום חמישי, 11 באוקטובר בשעה 19:30 שעון מקומי (5:30 לפנות בוקר שעון ישראל) בהיכל אורקל, ונגד מינסוטה טימברוולבס, ביום שלישי, 16 באוקטובר בשעה 19:00 שעון מקומי (3:00 לפנות בוקר שעון ישראל) במרכז טרגט.

מכבי חיפה תקיים את משחקה הראשון לעונת 2012-13 ביום שני 8.10, בהיכל רוממה המחודש שיכיל 5,000 מקומות ישיבה ויהיה להיכל השני בגודלו בישראל. ביום למחרת, תמריא הקבוצה לארצות הברית, למסע משחקי הראווה נגד הווריורס והטימברוולבס.

זוהי הפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות בה מקיימת מכבי חיפה משחקי הראווה נגד קבוצות מה-NBA. ב-3.10.2010 פגשה חיפה את הברוקלין נטס (אז נקראה ניו ג'רזי נטס), והפסידה 108-70 בפרודנשאל סנטר. משחק קדם עונה נוסף שנקבע לאוקטובר 2011 נגד האורלנדו מג'יק, בוטל עקב השביתה ב-NBA.

"אנחנו נרגשים לשחק נגד הגולדן סטייט ווריורס והמינסוטה טימברוולבס מה-NBA", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "המטרה שלנו היא להפוך את מכבי חיפה למותג חזק בכדורסל הבינלאומי, ומשחקים טרום עונה כנגד קבוצות NBA יגדילו את הפופולאריות של הקבוצה".

"אנחנו שמחים על הזדמנות לשחק נגד מכבי חיפה במשחקי ההכנה לעונה הקרובה, ואנחנו מצפים לביקור הקבוצה במפרץ סן פרנסיסקו", אמר הג'נרל מנג'ר של הווריורס , בוב מאיירס. "במהלך שני העשורים האחרונים, הכדורסל התפתח מאוד ברמה הבינלאומית, וכתוצאה, משחקי קדם-עונה בינלאומיים חשובים ביותר להמשך הגדלת הפופולאריות והחשיפה הגלובאלית של המשחק".

"אנו מתרגשים לארח את מכבי חיפה – אחת הקבוצות הוותיקות בישראל ששיחקה גם באירופה", אמר נשיא מינסוטה טימברוולבס, כריס רייט. "אנו רואים את החשיבות שבחשיפת קהל אוהדינו לכדורסל האירופאי, ככל שפופולאריות המשחק גדלה משמעותית ברמה בינלאומית. אנו מצפים לשהותה של מכבי חיפה ב"ערים התאומות", שכן משחקי קדם העונה מעניקים לנו הזדמנות ייחודית לשחק מול קבוצות שונות מרחבי העולם".

"מכבי חיפה תהווה תחרות טובה עבור הטימברוולבס בהכנותינו לעונת 2012-13", אמר נשיא הכדורסל של מינסוטה דייויד קאן. "אנו ממשיכים לראות את ההשפעה ההולכת וגדלה של שחקנים בינלאומיים על קבוצות ה-NBA. סגל הטימברוולבס משלב שחקנים בינלאומיים מהרמה הגבוהה ביותר כגון ריקי רוביו, ניקולה פקוביץ' וג'יי ג'יי באראה. ככל שה-NBA ממשיך לצמוח בשוק הבינלאומי, אני מצפה כי מגמה זו תימשך. ההזדמנות להתמודד מול קבוצות בינלאומיות היא חשובה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully