וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: המנהל המקצועי שי האוזמן עשוי לעזוב

29.5.2012 / 14:30

למרות ההצלחה, הנהלת סגנית האלופה עשויה לפגוע בסמכויות המנהל המקצועי: "ההצלחה שייכת לכולם ולא רק לבן אדם אחד"

ההצלחה של מכבי אשדוד, סגנית האלופה הטרייה, אינה גורמת לשקט במועדון מעיר הנמל. מאז אמצע העונה קיים מתח רב בין הנהלת הקבוצה לצוות המקצועי, כששיאו היה ברצונה של ההנהלה לסיים את דרכו של עופר ברקוביץ' במהלך העונה. כעת נראה כי הצדדים נמצאים על סף פיצוץ. בהנהלת הקבוצה העבירו מסרים כי הם יהיו אלה שיחליטו לגבי עתיד המאמן, וחלק מהשחקנים, ולאו דווקא המנהל המקצועי שי האוזמן.

"מכבי אשדוד זה לא מועדון פרטי של אף אחד", אמר היום אחד הגורמים בהנהלה, "צריך להבין שההצלחה שייכת לכולם ולא רק לבן אדם אחד או שניים. אנחנו בסך הכל רוצים להיות שותפים לתהליך קבלת ההחלטות, לא קבענו שמישהו יילך הביתה או משהו כזה". את תגובתו של היו"ר עורך הדין איציק גבאי לא היה ניתן להשיג נכון לשעת פרסום הידיעה.

האוזמן עצמו, שבחר לא להגיב לידיעה, משמש בתפקיד מזה כחמש עונות, בהן הקבוצה עלתה מתחתית הליגה השנייה עד לגמר הפיינל פור. בתקופה הזאת הוא שימש כסמכות המקצועית הבכירה והיה אמון על בחירת המאמן והשחקנים. ההערכות הן שבמידה ויפגעו סמכויותיו, כפי שמעוניינת הנהלת אשדוד, הוא לא ימשיך בתפקידו.

באשדוד מעוניינים להשתתף בעונה הבאה באירופה, אך איחוד אפשרי של מפעלי היורוקאפ והיורוצ'אלנג' לכדי מפעל אחד יצור מצב שהקבוצה הדרומית לא תוכל לעמוד העונה בתנאי המפעל, בין היתר בשל האולם הקטן שלה. בעוד כחודשיים צפויות להתחיל עבודות באולם הקריה שיגדילו את תכולתו מ-1,200 מקומות ל-2,200 מקומות.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully