וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי: "עם שחקני באיירן נהיה יותר איכותיים"

8 שחקני סגנית האלופה הצטרפו לסגל גרמניה. פודולסקי: "ההפסד לשוויץ כאב, אבל בפתיחה תראו נבחרת אחרת"

אחרי ההפסד הלא נעים 5:3 לשוויץ במשחק הכנה ביום שבת האחרון, בנבחרת גרמניה נחושים לשפר את הרושם ואת מצב הרוח לקראת משחקי היורו, שיתחילו בסוף השבוע הבא. אחת מהדרכים תהיה לנצח בצורה משכנעת את ישראל במשחק ההכנה האחרון לפני הטורניר, משחק שיתקיים ביום חמישי בלייפציג.

אתמול קיבלה הנבחרת של יואכים לב חיזוק בדמותם של שמונת שחקני באיירן מינכן שקיבלו כמה ימי חופש נוספים: מנואל נויר, פיליפ להאם, הולגר באדשטובר, ג'רום בואטנג, בסטיאן שווינשטייגר, טוני קרוס, תומאס מולר ומריו גומז, והם צפויים לטיול חלק במשחק של אלי גוטמן ושחקניו. "אין ספק שההצטרפות של שחקני באיירן תעלה את האיכות שלנו. הם חבר'ה מצוינים והתגעגענו אליהם", אמר שחקן הנבחרת, לוקאס פודולסקי, שאחרי האליפות יצטרף לקבוצתו החדשה, ארסנל.

לפני מונדיאל 2006 הובסה גרמניה 4:1 על ידי איטליה במשחק הכנה. הביקורות חתכו לקראת הטורניר הביתי, אך זה הסתיים בהצלחה יחסית. פודולסקי נזכר באותו משחק בעקבות ההפסד לשוויץ: "זה היה אותו דבר אז, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם ביקורות. אנחנו מתרכזים רק במשחק הראשון שלנו בטורניר נגד פורטוגל - אנחנו רוצים להגיע אליו מוכנים וזה מה שנעשה. כמובן שההפסד לשוויץ כאב לנו, אבל אני מבטיח שבמשחק נגד פורטוגל נראה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully