וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "תמיד הצגתי יושר, אמינות ונאמנות"

מאמן יובנטוס הכחיש מעורבותו בפרשת הטיית המשחקים. נשיא הגברת הזקנה: "הוא לא קשור לזה ויישאר איתנו בעונה הבאה"

הכדורגל האיטלקי ממשיך לנסות ולהתמודד עם הפרשה החדשה שנחתה עליו. הבוקר (שני) פצחה המשטרה האיטלקית במבצע ענק שכלל 280 שוטרים ב-23 ערים שונות, במהלכו נעצרו לא פחות מ-19 אנשי ושחקני כדורגל בחשד להטיית משחקים. המשטרה חוקרת 33 משחקים בשתי הליגות הבכירות באיטליה בשנתיים האחרונות, רובם מליגת המשנה.

אחד המשחקים אותם חוקרת המשטרה היה המפגש בין נובארה וסיינה בעונת 2010/11, כאשר באותה עונה הודרכה סיינה על ידי אנטוניו קונטה. האיש שהביא ליובנטוס אליפות לא היה בביתו הבוקר כשהמשטרה פלשה אליו וערכה בו חיפוש, ובערב מצא זמן להגיב על ההאשמות החמורות. "תמיד הצגתי יושר, אמינות ונאמנות, גם כשחקן וגם כמאמן", אמר קונטה במסיבת העיתונאים שכינס.

"היתה לנו עונה מדהימה עם סיינה ואף אחד לא יצליח להרוס לנו אותה", הוסיף מאמן יובנטוס. "אתם יכולים לשאול את החברים שלי לקבוצה לשעבר, את השחקנים שלי, אפילו את היריבים כדי לדעת מי זה אנטוניו קונטה. אני תמיד מנסה לנצח משחקים".

לפני דבריו של קונטה דאג נשיא יובנטוס אנדרה אניילי להבהיר כי המאמן האהוב שלו, שזכה להארכת חוזה עד 2015, יקבל כעת גב מלא מההנהלה. "התמונה המצטיירת מהחקירה הזו מאוד מדאיגה לעולם הכדורגל. אנחנו עוקבים אחריה בצער, אבל אני לא חושב שאנטוניו הוא חלק ממנה. אני מכיר אותו 20 שנה ויודע איזה מין בן אדם הוא. אני רוצה להבהיר את זה לפני שיתחילו השמועות: אנטוניו קונטה יהיה המאמן שלנו גם בעונה הבאה".

נציג נוסף של יובנטוס ששמו השתרבב לפרשה הוא שחקן ההגנה לאונדרו בונוצ'י, שחשוד במעורבות במשחק במדי בארי, אך למרות זאת הוא נכלל הערב בסגל הסופי שפרסם צ'זארה פראנדלי ליורו 2012. בניגוד אליו, דומניקו קרישיטו נופה מהסגל של פראנדלי: "החלטתי שלא לקחת אותו כי יש עליו לחץ ענק, והוא לא יכול להתמודד איתו. בנוסף, אין ביכולתנו לזמן לסגל שחקן שנמצא תחת חקירה משטרתית".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully