וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה: גארת' בארי יחמיץ את יורו 2012

קשר מנצ'סטר סיטי נפצע במפשעה מול נורבגיה, ג'גיילקה זומן במקומו. הודג'סון: "הוא היה חשוב לנו". קקאו נופה מסגל גרמניה

החששות של נבחרת אנגליה התאמתו היום: גארת' בארי הפצוע לא יוכל ליטול חלק ביורו 2012. קשר מנצ'סטר סיטי נפצע במפשעה במהלך הניצחון של אנגליה 0:1 על נורבגיה ביום שבת, הוחלף, והיום עבר בדיקה שקבעה כי הוא סובל מקרע חלקי.

"אני מאוד מאוכזב שאיבדנו את גארי", אמר רוי הודג'סון. "לא רק שהוא היה חלק מהסגל הרחב שלנו, הוא גם היה שחקן חשוב בנבחרת בשנים האחרונות. אני יודע כמה הוא רצה להיות חלק מהטורניר, אבל אני בטוח שעדיין תהיה לו הזדמנות לחזור לנבחרת אחרי היורו ואני מאחל לו החלמה מהירה".

מי שיתפוס את מקומו של בארי בנבחרת הוא שחקן אברטון פיל ג'יגיילקה, מהמצטיינים של אנגליה נגד נורבגיה. הבלם בן ה-29 מסוגל לשחק במספר עמדות בחלק ההגנתי, ובעבר רשם 11 הופעות בינלאומיות. המשמעות, ככל הנראה, היא שג'ורדן הנדרסון, שהיה ברשימה השניה של הודג'סון, יצפה בטורניר מהבית. על פי התקשורת האנגלית, פיל ג'ונס צפוי לשחק כקשר בחלק מהאליפות.

את הסגל הסופי שייסע לפולין ואוקראינה בקיץ יעביר הודג'סון למשרדי אופ"א מחר בבוקר.

קקאו נופה מסגל גרמניה

בינתיים בגרמניה הודיע המאמן הלאומי יואכים לב על הסגל הסופי בן 23 השחקנים שייסע ליורו, כשמי שלא שרדו את הניפוי הסופי הם חלוץ שטוטגרט קקאו, קשר דורטמונד סוון בנדר, מגן שאלקה יוליאן דראקסלר ושוער מנשגלדבאך מארק אנדרה טר סטגן . "ידעתי מההתחלה שהתחרות על מקום בסגל תהיה קשה", אמר קקאו בן ה-31. "אני מאוד מאוכזב, אבל מרגיש חלק מהנבחרת הזו ואני מאחל לה בהצלחה ביורו מעומקי ליבי".

הסגל המלא:

שוערים: מנואל נוייר (באיירן מינכן), טים ויזה (ורדר ברמן), רון רוברט צילר (האנובר).

הגנה: ג'רום בואטנג (באיירן מינכן), בנדיקט הובדס (שאלקה), הולגר באדשטובר (באיירן מינכן), מאטס הומלס (דורטמונד), פר מרטסאקר (ארסנל), פיליפ לאם (באיירן מינכן), מרסל שמלצר (דורטמונד).

קישור: סמי חדירה (ריאל מדריד), לארס בנדר (לברקוזן), מסוט אוזיל (ריאל מדריד), אילקאי גונדואן (דורטמונד), טוני קרוס (באיירן מינכן), מריו גצה (דורטמונד), בסטיאן שווינשטייגר (באיירן מינכן), מרקו רויס (בורוסיה מנשנגלדבאך).

התקפה: תומאס מולר (באיירן מינכן), לוקאס פודולסקי (קלן), אנדרה שרלה (לברקוזן), מירוסלב קלוזה (לאציו), מריו גומז (באיירן מינכן).

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully