וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ברולאן גארוס: שחר פאר תפתיע את איבנוביץ'?

הישראלית המדורגת 53 בעולם תנסה לשמור על מאזן מושלם מול המדורגת 13 בטורניר, עליה גברה בכל שלושת מפגשי העבר

שחר פאר תקבל מחר (רביעי) הזדמנות לרשום הפתעה גדולה בסיבוב השני של הרולאן גארוס בו תפגוש את אנה איבנוביץ', המדורגת 13 בטורניר (בסביבות 15:00, אפשרות לשידור ישיר ביורוספורט או יורוספורט2). הסרבית לא הרשימה עד כה בעונת החימר עם הפסד בסיבוב הראשון בשטוטגרט והפסדים בשמינית הגמר במדריד וברומא, ומאז שזכתה ברולאן גארוס ב-2008, ההישגים שלה בפריס רק בירידה - שמינית גמר, סיבוב שני וסיבוב ראשון אשתקד.

הישראלית (53 בעולם) נעצרה גם היא אשתקד בסיבוב הראשון אך השנה דילגה מעליו עם 2:6, 2:6 על סטפני דובואה הקנדית, בעוד שהסרבית טיילה עם 1:6, 1:6 מול לארה ארובארנה וסינו.הספרדיה. פאר מחזיקה במאזן מבטיח של 0:3 במפגשי העבר מול איבנוביץ', אך אף אחד מהם לא שוחק על חימר.

הראשון היה ברבע גמר טורניר גולד קוסט ב-2007, השני בסיבוב הראשון בווימבלדון ב-2010 והאחרון בסיבוב השני בטורניר סן דייגו ב-2010. אך עם זאת פאר, שהעפילה שלוש פעמים בקריירה לשמינית הגמר (2006, 2007, 2010), לא עברה את הסיבוב השני בטורניר גרנד סלאם כלשהו מאז אוסטרליה ב-2011.

לאחר משחק היחידות, פאר תשתף פעולה עם אירנה קמליה בגו הרומניה נגד האוסטרליות ג'רמילה גאידוסובה ואנסטסיה רודיונובה במסגרת הסיבוב הראשון.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully