וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הנבחרת הבוגרת היא נגזרת של הנבחרות הצעירות"

28.5.2012 / 16:59

נבחרת העתודה מתכוננת לאליפות אירופה ביולי, ושיבק הצהיר: "המטרה היא לחזור לדרג א'. תוקם גם נבחרת עד גיל 23"

נבחרת העתודה של ישראל קיימה היום (שני) אימון פתוח לקהל לקראת אליפות אירופה שתיפתח ב-12 ליולי בבולגריה. הנבחרת, אותה מאמן שרון דרוקר ביחד עם עוזריו מתן חרוש ושי סגלוביץ', מונה בשלב זה 27 שחקנים, כאשר שני שחקנים מרכזיים, המתאזרח ג'רמייה קרייסברג ורם אליאספור, לא נמצאים באימונים בשלב זה. שחקנים מרכזיים נוספים בנבחרת זאת הם גיא לביא, בר טימור, אור סולומון ובן אלטיט כשסביר להניח שבסגל יהיו גם לירז אריאלי, שון לבנובסקי ונועם לייש שחוזר מפציעה.

ישראל תתמודד בבית אחד באליפות עם נבחרות בולגריה, אוסטריה וסלובקיה כששתי הראשונות בלבד מעפילות לשלב הבא. השנה לאחר שנים רבות 4 נבחרות תעפלנה לדרג א', והציפייה היא כי הנבחרת תוכל לחזור לדרג הבכיר אחרי 3 שנים של העדרות. לאחר האימון קיים הצוות המקצועי, ביחד עם מנהל האגף המקצועי, אריק שיבק, מסיבת עיתונאים.

"אנחנו משתדלים לתת משב רוח חדש ורענן לנושא של הנבחרות, אם זה באימונים, במאמנים, באמצעים, בטורנירים, במשחקי אימון", אמר שיבק. "איגוד הכדורסל נותן לנו יד חופשית בנושא קידום הנבחרות הצעירות. אנחנו מבינים שהצלחת הנבחרות הצעירות היא אחת המטרות העיקריות של איגוד הכדורסל בכלל והאגף המקצועי בפרט. יש לנו מטרה שתוך שנתיים או שלוש מקסימום אנחנו להיות בדרג א' מבחינת הנבחרות הצעירות".

שרון דרוקר: "צריכים להכין שחקנים לליגת העל ולנבחרת"

שיבק המשיך והתייחס גם לגילאי הביניים, ואמר: "הנבחרות הבוגרת הם נגזרת של הנבחרות הצעירות. תוקם נבחרת עד גיל 23 שתתחיל את פעילותה בספטמבר. אנחנו נחפש מסגרת של טורנירים שהם יוכלו לשחק. בעוד שנתיים או שלוש השחקנים האלה יצטרכו לשחק בבוגרת. יש רעיון של ליגה של עד גיל 22, אבל את רומא לא בנו ביום אחד".

מאמן הנבחרת, הלא הוא שרון דרוקר, אמר: "אני חוזר לכאן אחרי עשור שלא יכולתי להיות כאן, ולקחתי את האתגר של נבחרת העתודה. מעבר לפן של העלייה לדרג א' יש עוד כמה צדדים. נבחרת ישראל מעל כולם ושייכת לכולם, ואני מקווה שהבחורים הצעירים שכאן יקבלו חינוך, ערכים, מקומות שצריכים להשקיע. המסגרות של נבחרות צעירות צריכה להכין שחקנים לנבחרת הבוגרת ולליגת העל. לפני 10 שנים די במפתיע הגיע גיא פניני ממכבי תל אביב. הוא פרץ אצלנו, פרץ בנבחרת העתודה של 2002, לקחתי אותו לרעננה ומשם כולם יודעים מה הוא עשה".

דרוקר המשיך ואמר: "יושבים לידינו שחקנים שצריכים להוביל את הנבחרת, הם מודעים לזה. יש לנו קיץ עד סוף יולי, אינטנסיבי, ואני מקווה שבסופו של דבר נשמח ונקבל שחקנים טובים, ונוכל להכין שחקנים טובים לנבחרת הבוגרת". דרוקר התייחס גם ליריבות הקרובות של הנבחרת ואמר: "הוגרלנו לבית עם בולגריה, אוסטריה וסלובקיה. בולגריה תהיה משחק חשוב מאוד כי זה משחק פתיחה והם ביתיים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully