וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים מנעה ממעין פורמן להתחרות בגרמניה

הקופצת לגובה שחולמת על קריטריון אולימפי ניצחה בתחרות במולדובה אחרי שנפגעה בגבה בזמן נסיעה במונית, וחזרה ארצה

הקופצת לגובה מעין פורמן המריאה ביום חמישי למולדובה, שם התחרתה בשבת במסגרת אליפות מולדובה בה סיימה ראשונה עם 1.85 מ', הישג המהווה עבורה את תוצאת השנה באצטדיון פתוח. אלא שמה שהתרחש יום קודם השפיע לא רק על התחרות הזו, אלא גם על שתי תחרויות נוספות בגרמניה, בהן הייתה אמורה להשתתף היום (שני) ברלינגן ובשבת (2.6) ברגנסבורג.

פורמן תיארה את שרשרת ההתרחשויות שגרמה לפציעתה: "ביום שישי בבוקר נסענו לאימון באצטדיון התחרות במונית. הולכת רגל שהתפרצה לכביש גרמה לנהג המונית לבצע בלימה פתאומית, והרכב שהגיע מאחור נכנס במונית בה נסענו, אני ומאמני אלברט, בחוזקה. הרגשתי את הזעזוע שנראה לי טבעי בעקבות הפגיעה, אבל אני ואלברט היינו בסדר. כבר באימון חשתי בכאבים מוזרים בגב, אבל חשבתי שזה שום דבר רציני ושמנוחה לפני התחרות תעזור והכאב יחלוף". בתחרות עצמה פורמן הרגישה משוחררת וקלילה ועברה את הגבהים הראשונים בלי בעיה. "הרגשתי שיכולתי בתחרות הזו לקבוע תוצאה מעולה", המשיכה פורמן, "כשעברתי 1.85 הרגשתי שוב את הגב, הפעם בצורה חזקה יותר. העלתי את הרף ל-1.90 מאחר שכבר ניצחתי בתחרות, אבל אז הרגשתי את הגב יותר ויותר והחלטתי שאין טעם להמשיך עם הכאבים האלו. אחרי שחזרנו למלון הבנתי שאיני יכולה להמשיך להתחרות מבלי שאוודא שהכל בסדר גם מבחינה פנימית ולא רק חיצונית".

פורמן שהייתה אמורה, כאמור, להתחרות היום ברלינגן שבגרמניה, נחתה בבוקר בארץ ונסעה ישירות משדה התעופה לצילום שהראה, לשמחתה, שהיא אינה סובלת ממכה פנימית, וכי מנוחה טובה תסדר את הבעיה שנוצרה בגלל הולכת רגל מולדבית לא זהירה.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully