וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן אלתרמן ניצח במרוץ המדרגות בחיפה

מרוץ המדרגות האורבני הראשון הסתיים בהצלחה בחיפה. רן אלתרמן ניצח בין הגברים והקדים את גואדה אגזה וזבדיה וודג'

מרוץ המדרגות האורבני של העיר חיפה שיצא לדרך ביום שישי בהשתתפות כ-1,000 משתתפים מרחבי הארץ, הסתיים בהצלחה אחרי שהמתחרים טיפסו 1,075 מדרגות. הרצים טיפסו במסגרת המרוץ מאזור הקמפוס בנמל ודרך כל שכבות העיר עד קו הסיום בגן האם במרכז הכרמל, מדובר במסלול שאורכו 3 קילומטרים וכולל כאמור 1,075 מדרגות.

ערב קודם הזניק ראש העיר, מר יונה יהב, מרוץ נוסף, לרציניים בלבד ולספורטאי עלית, "אולטרה אוורסט - כרמל". מדובר במרוץ שהתקיים לראשונה בישראל ובעולם וכולל טיפוס לגובה של 8,800 מטר - כגובה הר האוורסט , טיפוס של 31,175 מדרגות. משתתפי המרוץ שהיו מעטים כמובן טיפסו את מסלול המרוץ העממי כפול 29 פעמים ברצף. מדובר במרחק אדיר של של 87 קילומטרים (מעל 2 מרתונים במרחק מצטבר).

התחרות התחלקה לקטגוריות רבות : מקצה עממי למשפחות וחובבי התחום, מקצה תחרותי לספורטאי עלית, מקצה לגילאי 50+, ומקצה לנוער עד גיל 16.

הזוכה במקצה עלית (1,500 מדרגות) שכלל את מסלול המרוץ של ה-3 קילומטרים ואליו התווסף טיפוס 20 קומות של מגדל פנורמה היה רן אלתרמן, עם תוצאה של 19:35 דקות, לאחריו במקום השני הגיע גואדה אגזה עם 19:48 דק' ובמקום השלישי זבדיה וודג עם תוצאה של 21:06 דק'. במקצה הנשים במקום הראשון הגיעה רשל גואטה עם תוצאה של 25:41 דק' , ואחריה במקום השני ג'סיקה מישונמישינקי בתוצאה של 25:47 , ובמקום השלישי הגיעה הלן וולפסון.

  • עוד באותו נושא:
  • רן אלתרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully