וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן הורחק לשנה: "זו בדיוק השחיתות שלהם"

עונש כבד לבעלי מ.ס אשדוד בגין עבירות של ביזוי המערכת המשפטית: "אם אין לי תפקיד בהתאחדות, מאיפה הורחקתי?"

בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, הושעה היום (שני) לשנה מכל פעילות במסגרת קבוצתו וממסגרת ההתאחדות לכדורגל. בנוסף הוא ספג עונש של הרחקה על תנאי למשך שנתיים בגין עבירה דומה בשנתיים הקרובות.

בן זקן עמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בגין עבירות של ביזוי המערכת המשפטית וביזוי מוסדות וממלאי תפקידים בה. בהתאחדות סברו כי ההתבטאויות שלו "חצו קו אדום" לאחר שהבעלים של אשדוד אמר בראיון לעיתון "מעריב": "בית הדין הוא גוף רקוב מהיסוד, הזוי. כל עוד הוא כפוף להתאחדות, והוא כפוף, התובע מעביר את התפקיד לבן שלו והדיינים לא מתחליפם 30 שנה - הכל שם ימשיך להיות רקוב". בן זקן מצדו, יבחון את המשך דרכו במ.ס אשדוד.

בן זקן צפוי לכנס בקרוב מסיבת עיתונאים ובה לתת את תגובתו להחלטה. בן זקן אמר היום לוואלה! ספורט: "אני עדיין רוצה ללמוד את ההחלטה. מה בעצם הם רוצים כאן? מה זה אומר מכל פעילות? איזו פעילות יש לי? הם לא רוצים שאתן חסות למ.ס.אשדוד? הרי אין לי תפקיד בהתאחדות ואני לא צד בהתאחדות. מה רוצים? שלא אנהל את המשא ומתן על הקמת המנהלת? זה אחלה רעיון, אחלה תרגיל".

בן זקן הוסיף: "הפעילות היחידה שיש לי מול ההתאחדות היא הפעילות על הקמת המנהלת. ראוי שאתם בתקשורת תשאלו את ההתאחדות, מה זה אומר הורחק מכל פעילות? הרי אני לא מנכ"ל הקבוצה. אני אחד שנותן כסף למועדון. אז הם לא רוצים שאתן כסף? אם אין לי תפקיד בהתאחדות אז מאיפה הורחקתי? הם לא רוצים שאהיה מעורב בתהליך הקמת המנהלת ? הרי זו בדיוק השחיתות שלהם. המקום היחיד בו אני מעורב זו הקמת המנהלת. התובע העמיד אותי לדין על שטות, על איזה פרסום במעריב, אבל בית הדין החליט להעניש. אלה שני אנשים שהולכים הביתה עכשיו, אז הם רוצים לסגור איתי חשבון וזה קצת יעזור להתאחדות לכדורגל, זה סוג של סתימת פיות.

"למה אני בכלל צריך להגיב עכשיו? למה שהתקשורת לא תכתוב באמת את מה שהיא חושבת? תחשבו מעתה והלאה איזה בעלים ירצה להתראיין אצלכם עכשיו? אני לא צריך להתקומם. התקשורת צריכה להתקומם על זה".

בכתב האישום שהוגש הבוקר כתב בין היתר הדיין חיים אלחדיף: "הנאשם סבור שבתי הדין של ההתאחדות, שאת כולם תקף בעסקת חבילה, כשכירי חרב של ההתאחדות, אינם ראויים לשפוט אותו. חשבתי לתומי שהוא יכבד לפחות את תקנוני ההתאחדות שהם נגזרת של תקנוני פיפ"א ויכבד את תקנוניה ולא יחרוג ממסגרתה.

"הנאשם אינו מסתיר את תכניתו להגיע עם תיק האישום לבית משפט אזרחי. הוא איתן שבתי הדין של ההתאחדות רקובים. בהתבטאויותיו ובהתנהגותו נראה בעליל שהוא מבקש לנגח את המערכת המשפטית כולה של הארגון אליו הוא וקבוצתו שייכים ואם איש של כבוד הוא עליו לעקור את עצמו ולהוציא את עצמו, בעצמו וביוזמתו, מההתאחדות כה מבוזה של פי דעתו וזאת עד שיביא את הצדק המיוחל. בהתבטאויותיו שלל הנאשם מעצמו את הזכות להימנות על מסגרת ההתאחדות הקיימת ומשום בה בחר לנגח. אם איש של כבוד הוא יקום בעצמו וביוזמתו ויתכבד לפרוש מכל פעילות או ייצוג במסגרת ההתאחדות. אך זאת הוא כמובן לא עשה".


בתוך כך, היום הודיעה ההתאחדות שבעלי בני לוד, אבו סובחי, יעמוד אף הוא לדין בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות וביזוי מוסדות/ממלאי תפקידים. הדיון בעניינו יתקיים ב-6 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully