וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה חוגגת: "החלום התגשם"

דפורטיבו שבה לליגה הבכירה: "חזרנו למקום בו המועדון צריך להיות". ואלרון הוותיק: "אני מאושר, אבל לא יודע אם אמשיך"

בספרד עסקו אמש (ראשון) בעיקר בסגל שפרסם מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה לקראת יורו 2012, אבל בשולי הכותרות חגגו עם דפורטיבו לה קורוניה את חזרתה לליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.

הקבוצה שזכתה באליפות ספרד בעונת 1999/2000 ובגביעים ב-1995 וב-2002, שהייתה חברה קבועה בצמרת הספרדית ובליגת האלופות האירופאית במשך לא מעט שנים, ניצחה את הואסקה 1:2 במחזור ה-41 והלפני אחרון והבטיחה את העלייה. מאוחר יותר השחקנים והאוהדים חגגו ברחובות העיר.


חואן ואלרון שהיה פצוע ולא שיחק במשחק העלייה, עדיין לא יודע אם ימשיך בקבוצה כשחקן, כשבינתיים עלו ספקולציות שהוא ימונה לתפקיד בכיר בהנהלה: "היום זה זמן לחגיגות ושמחה ואחר כך נראה מה יהיה. בכל מקרה, לא הייתי יכול לעזוב אם לא היינו עולים ליגה, דפורטיבו צריכה להיות בליגה הראשונה. זה אחד מהדברים המשמחים בחיי".

המאמן חוס לואיס אולטרה אמר: "זו הייתה עונה יפהפה ונהניתי מכל רגע. הייתה לנו התחלה קשה, אבל הצלחנו להתאושש ממנה ומעולם לא איבדנו את האמונה שנעלה ליגה. דפורטיבו הייתה היריבה שכולן רצו לנצח. צריך לתת קרדיט לשחקנים שנתנו את הנשמה".

אחד מכובשי השערים אתמול היה סיסקו, המושאל לדפור מניוקאסל. החלוץ בן ה-25 גדל בקבוצה ושיחק בה לפני שעבר לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה, שמאוד מעוניינת למכור אותו בקיץ. הוא סיכם: "אתה תמיד חולם על הדברים הללו ועכשיו זו המציאות. היום אני יכול לומר שהחלום שלנו התגשם ושהחזרנו את דפורטיבו למקום אליו היא שייכת".

דפורטיבו לה קורוניה חזרה לליגה הבכירה בספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully