וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסקר גרסיה יוצג ביום חמישי

27.5.2012 / 22:40

המאמן החדש אמור לנחות בישראל באמצע השבוע, גם קרויף יגיע. נמשכים החיפושים אחר קבוצות למדוניאנין, קונאטה ופונצ'ץ

מאנה החדש של מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה שחתם לשנתיים במועדון, יוצג באופן רשמי בפני התקשורת והאוהדים במסיבת עיתונאים שתתקיים ביום חמישי בקרית שלום. גרסיה, שסיים שנתיים בקבוצת הנוער של ברצלונה, צפוי לנחות באמצע השבוע בישראל, וכמוהו גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף איתו יעבוד באופן צמוד. עדיין לא ברור לכמה זמן יגיעו השניים לתל אביב שכן הם מעדיפים לעשות את עבודת ההכנה והחתמת הזרים דווקא מספרד, שם הם נגישים יותר וקרובים יותר לסוכנים מולם הם עובדים. עדיין לא ברור האם הבעלים מיטש גולדהאר יגיע גם הוא לישראל השבוע.

השחקן הראשון שצפוי לחתום רשמית במדים הצהובים הוא הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה, ששיחק תחת קרויף בא.א.ק לרנקה וכבר סגר את תנאיו במכבי תל אביב, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מלבד גרסיה יצורפו עוד לפחות שלושה זרים חדשים, כאשר במקביל עמלים במכבי על מציאת קבוצה שתרכוש את כרטיסו של האריס מדוניאנין, בעוד הכוונה לגבי מוסא קונאטה רוברט פונצ'ץ, שלא מתוכננים להישאר בסגל, היא להשאילם לקבוצה אחרת לעונה הקרובה.

במקביל לחיפוש אחר זרים חדשים, ינסו במכבי להנחית בישראל גם ליגיונר אחד או שניים מבין השחקנים הישראלים שמשחקים בחו"ל, כאשר שמו של הבלם טל בן חיים נמצא חזק מאוד על הכוונת של הצוות המקצועי החדש. במכבי כבר גיששו גם בכיוונם של גילי ורמוט, בן סהר, אלמוג כהן ואחרים, אם כי עד כה לא מתקיים משא ומתן רציני לגבי מי מהשחקנים הללו.

לפרסום הראשון על הצטרפותו של גונסאלו גרסיה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully