וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראובן עטר יצפה בארגנטינה גם בבלם

27.5.2012 / 22:19

מאמן הירוקים בונה על אפשרות שאחד הבלמים יעזוב? פלאח חזר מבלגיה, גורם: "רק שיגיד את האמת". קשר ברזילאי הוצע

בלם מכבי חיפה, סארי פלאח, נחת הערב (ראשון) בישראל לאחר ששהה בימים האחרונים בחו"ל. כזכור, במכבי חיפה החליטו שהשחקן יספוג עונש כבד, כנראה השעיה או קנס גבוה, אם יתברר ששהה בבלגיה במהלך הימים האחרונים. "אפשר לברר את זה בקלות, מה שחשוב לנו הוא שסארי יהיה ישר ויגיד את האמת", אמרו גורמים במועדון הערב. כזכור, הבלם לא הגיע לאסיפת הקבוצה שערך ראובן עטר בטענה שהוא בצבא, אך מאוחר יותר התברר שהוא בכלל לא בארץ ולפי פרסומים בבלגיה הוא סיכם בגנט. פלאח מכחיש שעבר שם בדיקות רפואיות ויאמר זאת גם בשיחה אליה יוזמן.

ראובן עטר ממשיך במעקב אחרי שחקנים בארגנטינה, ומחפש שחקנים בכמה עמדות, אך המטרה הראשונה שלשמה נסע היא החתמת קשר אחורי. הערב נודע כי המאמן נסע לצפות גם בבלם. בחיפה העריכו כי המאמן רוצה לגבות את עצמו, במקרה שפלאח יעזוב או שאנדריי פיליאבסקי לא יימצא מתאים במהלך מחנה האימונים.

החלוץ ויאם עמאשה ימריא ביום רביעי לגרמניה על מנת לעבור ניתוח בקע. כזכור, החלוץ דחה את הניתוח לתום העונה והוא אמור להיות כשיר לפתיחת המחנה באוסטריה, בחודש יולי.

בימים האחרונים הוצע לקבוצה הקשר הברזילאי של אקדמיקה הפורטוגלית דיוגו מלו (28), אך בסביבתו של השחקן טוענים כי עדיין לא קיבלו תשובה ברורה מחיפה לגבי מועמדותו. החלוץ הבוליביאני חרארדו יסרוטה עדיין מועמד לקבוצה, אך לא סגר את תנאיו. בתקשורת בבוליביה טענו כי יגיע השבוע לישראל לבדיקות רפואיות, אך בחיפה דוחים את הפרסומים.

בחיפה מצפים שעוד השבוע תחול התקדמות בעסקת חן עזרא, זאת משום שעטר רוצה לבנות את סגל הזרים שלו. ההערכה היא שהשחקן יעבור תמורת סכום שנע סביב ארבעה מיליון שקל (כ-800 אלף יורו). גיא אסולין, ששוחרר ממנצ'סטר סיטי, התבקש לשקול אפשרות לחזור לארץ ומקרוביו הבהירו שלאחרונה נעשו גישושים מצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

ביום שני תיפתח מכירת המנויים לעונה הקרובה. אוהד שירכוש מנוי יזכה לזכות ראשונים לבחור את מקומו באיצטדיון החדש בעונה הבאה. בחיפה מאמינים שהחתמת עטר תשבור את שיא מכירת המנויים ותחצה את גבול ה-6,500.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully