וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: פלאח עבר בדיקות, קרוב לחתימה בגנט

22.5.2012 / 9:32

סערה במכבי חיפה: השחקן בדרך לבלגיה, במועדון טוענים: יש לו חוזה. בקבוצה שוקלים: רכישת הרוש והשאלתו לבית"ר ירושלים

סוכנו של בלם מכבי חיפה סארי פלאח, דודו דהאן, נפגש בבלגיה עם ראשי גנט וסטנדרד ליאז', ועל פי מקורות בבלגיה הוא צפוי לסכם שם בקרוב מאוד. כפי שדווח בוואלה! ספורט, שני המועדונים מעוניינים בשחקן, כשראשי גנט כבר פנו עוד לפני מספר שבועות לנציגיו במטרה לרכוש אותו. כעת מתקבל אישור נוסף לעניין – על פי דיווחים הבוקר בתקשורת הבלגית, פלאח קרוב מאוד לחתימה בגנט, והדבר עורר סערה בחיפה, שם לא היו מודעים לעניין. על פי מספר אתרים, המשא ומתן נמצא בשלב מתקדם מאוד ובאחד מהם נכתב כי השחקן אף עבר בדיקות רפואיות בקבוצה גרם לראשי המועדון להגיב.

גורם בחיפה אמר עוד הבוקר, כששמע על הפגישות של דהאן בבלגיה: "לסארי פלאח יש חוזה במכבי חיפה, והוא יצטרך להביא הצעה שתשכנע אותנו. כרגע, הוא לא עוזב לשום מקום". פלאח עצמו הבהיר שיחזור לארץ ביום ראשון, אך לא ברור כרגע האם יחתום ואז יחזור לישראל ויבקש להשתחרר.

במכבי חיפה עלה אתמול (שני) רעיון לרכוש את כרטיסו של אריאל הרוש מבית"ר ירושלים ולהשאיל אותו בחזרה לקבוצה מהבירה. הנושא הזה עלה לדיון בעקבות העובדה שהמאמן, ראובן עטר, החליט להתבסס העונה על שני השוערים ניר דוידוביץ' ואמיר אדרי, ואילו בבית"ר הבהירו לחיפה כי ייתכן מאוד שירצו למכור את הרוש. היחסים החמים בין יעקב שחר להנהלת בית"ר עשויים להוביל למהלך, שימנע מבית"ר לחפש שוער בעונה הבאה. כזכור, בית"ר ביקשה להעביר אליה עם או בלי קשר לעסקה את חיים מגרלשווילי, חן עזריאל ושחקן נוסף (אלי כהן רוצה את סלליך, אך ייתכן מאוד שעטר ירצה אותו). השניים הראשונים כבר קיבלו אור ירוק לשחק בבירה בעונה הבאה.

מכבי נתניה תדרוש 800 אלף יורו על חן עזרא, וייתכן שגם עומרי בן הרוש יעבור אם היא לא תצליח למכור את פיראס מוגרבי או שחקן בכיר אחר. עזרא צפוי לעבור בקרוב. השוער ניר דוידוביץ' ייפגש עם ראשי המועדון לאחר שיחזור מחופשה פרטית בת עשרה ימים, אליה ימריא הלילה.

בעניין אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האנובר הגרמנית פנתה למגן טאלב טואטחה, אך יחד עם זאת עדיין לא נרשמה התקדמות בין הצדדים. אחר הצהריים נפגש סוכנו דדה חדד עם סוכן גרמני בעניינו של השחקן, אך לא הוגשה כל הצעה.


ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully