וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אף אחד לא יודע איך עוצרים את רונדו"

כוכב מיאמי סימן את רכז הסלטיקס כמפתח: "הוא מיוחד". וויד: "זו הסדרה שכולם רצו". ספולסטרה: "הם עייפים? זה מגוחך"

בעוד שגמר המערב המרתק בין אוקלהומה סיטי וסן אנטוניו ייצא לדרך כבר הלילה (בין ראשון לשני, 3:30, ערוץ הספורט), גמר המזרח לפתע עושה רושם לא פחות מסקרן. מיאמי ובוסטון יוציאו אותו לדרך בלילה שבין שני לשלישי, ומי שחשב שלהיט מצפה דרך קלה מאוד לגמר הליגה, מוטב שישמע מה יש לדווין וויד ולברון ג'יימס להגיד בנושא. "הם אף פעם לא מוותרים", אמר 'פלאש' על הסלטיקס. "בשנה שעברה ניצחנו אותם בחמישה משחקים, אבל זה הרגיש כמו סדרה של תשעה משחקים".

קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס מול דווין וויד שחקן מיאמי היט. רויטרס
איזה קרב גדול זה הולך להיות. וויד מול גארנט/רויטרס

וויד נשאל על ריבוי הפציעות שיש לבוסטון, והתעקש כי אפילו זה לא ממש משנה: "שום דבר. אין תירוצים. לנו אין את כריס בוש. אנחנו מדברים כאן על בוסטון סלטיקס, הם כולם 100 אחוז מבחינתי. ריי אלן פצוע? בדו"ח הסקאוטינג שלנו הוא מסומן עם סימן אדום לידו, כי הוא מאוד מסוכן. זוהי סדרה שכולם רצו, ביחד עם שיקגו אלה המאץ'-אפים הכי גדולים של המזרח".

על היכולת הפנטסטית שהוא ולברון מציגים במשחקים האחרונים, ולמעשה פחות או יותר מאז שכריס בוש נפצע בתחילת הסדרה מול מיאמי, אמר פלאש: "זה יהיה מדהים אם נמשיך ככה. אנחנו המפתח לקבוצה, שנינו נצטרך לשחק טוב. זה לא אומר שנצטרך לקלוע 40 ו-30 נקודות, אבל נצטרך לשחק טוב כדי לתת לקבוצה שלנו סיכוי טוב לנצח. נהיה חייבים למלא על החסר".

עבור לברון, תהיה זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שהוא פוגש את בוסטון בפלייאוף. המאזן: שני הפסדים וניצחון. "זו הקבוצה היחידה שאני רגיל לשחק מולה בפלייאוף", אמר קינג ג'יימס. "אני משחק מולם כל שנה בפלייאוף. לא משנה לאן אני הולך, אני מוצא דרך לפגוש את הסלטיקס. לא הייתי רוצה שזה יהיה אחרת".

לברון ג'יימס, דווין וויד, מיאמי היט. Jonathan Daniel, GettyImages
הם מסוגלים להמשיך ככה? וויד ולברון/GettyImages, Jonathan Daniel

ה-MVP של העונה אף סימן את המפתח של הסדרה - רייג'ון רונדו, שהעמיד העונה ממוצעים מטורפים של 15.3 נקודות, 12.3 אסיסטים, 6.7 ריבאונדים ו-2.7 חטיפות בממוצע עד כה בפלייאוף, ומגיע לגמר המזרח בכושר מצוין. "אף אחד לא מצליח להבין איך שומרים עליו", אמר לברון. "הוא מיוחד, הוא שובר את ההגנות ויוצר מצבים לעצמו ולחברים שלו בכל לילה. אף אחד לא מצא את התכנית איך עוצרים אותו לגמרי. ננסה להאט אותו".

גם מאמן ההיט אריק ספולסטרה מסרב לקביעה לפיה בוסטון מגיעה לגמר המזרח עייפה וחבולה, והוא נתן כדוגמא את הנצחונות של הסלטיקס על אטלנטה ופילדלפיה בסיבובים הראשונים: "זה מגוחך. אנחנו לא מאמינים לשום דבר מזה. הם לא נראו לי עייפים מול שתיים מהקבוצות הכי צעירות ומהירות בליגה".

ספולסטרה נשאל האם יש סיכוי שכריס בוש יוכל ליטול חלק בגמר המזרח ואמר: "אני לא מתכונן לזה עכשיו, אלא מתכונן עם השחקנים שיש לנו כרגע. יש לנו מה שצריך כדי לנצח את המשחק הראשון, וזה כל מה שחשוב".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

רייג'ון רונדו שחקן בוסטון סלטיקס מול לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. רויטרס
המפתח. רונדו מול לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully