וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון מקררת שמפניות

ניצחון במשחק הרביעי בגמר (ב', 19:45, 5) יבטיח תואר לצהובים. מימון: "הפועל עוד לא אמרה את המילה האחרונה"

האם מכבי ראשון לציון תוכתר מחר (שני, 19:45, שידור ישיר בספורט5) לאלופת המדינה בכדוריד? הצהובים זקוקים לניצחון על היריבה העירונית הפועל ראשון לציון במשחק הרביעי בסדרה כדי לחגוג אליפות 13 בתולדות המועדון, רביעית ברציפות ושביעית בשמונה השנים האחרונות. האדומים מצידם ינסו לגרור את הסדרה למשחק חמישי מכריע. כל הכרטיסים למשחק באולם אשלים אזלו.

"אני מאוד רוצה לזכות באליפות ולא משנה לי איפה זה יהיה", אמר אמיר לנגליב, שעבר הקיץ מהפועל למכבי ורוצה לזכות באליפות ראשונה בקריירה: "הרצון שלנו הוא לסיים את הסדרה ב-1:3 ולא להיגרר למשחק חמישי. מגיע לנו לזכות באליפות. הפועל יצרו המון הפתעות ושינויים לאורך הסדרה, ואנחנו משתדלים להתכונן לכל תרחיש אפשרי. עד כה ראינו כמה כל משחק הוא קריטי".

קפטן הפועל עידן מימון אמר: "צפינו בווידאו, עשינו אימון טוב וניתחנו את המשחק האחרון בו לא היינו מספיק נחושים. מכבי ראשון לציון שמרה על הביתיות ועכשיו תורנו. מבחינה טקטית אנחנו יודעים מה לעשות. הוכחנו כבר לא מעט פעמים, גם כשהיינו עם הגב לקיר, אנחנו יכולים להתעלות. הפועל ראשון לציון זה לא עוד מועדון והוא עוד לא אמר את המילה האחרונה. כל עוד יש סיכוי, אנחנו נעשה את הכל כדי לנצח ולזכות באליפות".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully