וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס מתקרבת לאליפות

אלופת אירופה הטרייה ניצחה בבית 72:84 את פנאתינייקוס, עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר והיא רחוקה 40 דקות מאליפות

איזו סדרת גמר פלייאוף מטורפת אנחנו מקבלים ביוון. כצפוי, כשאולימפיאקוס ופנאתינייקוס נפגשות זה תמיד מסקרן, אבל עושה רושם שכל משחק עד כה בין השתיים רק הפוך למסקרן עוד יותר. הערב (ראשון) חזרה אלופת אירופה הטרייה להוליך את הסדרה, לאחר שגברה בביתה 72:84 ועלתה ליתרון 1:2, מרחק ניצחון אחד מאליפות מתוקה במיוחד.

האדומים פתחו בסערה את המשחק, כשספאנוליס וקסליי הטיסו את המארחים ליתרון 18:29 עם רבע התקפי מטורף. פנאתינייקוס נראתה אבודה לחלוטין בהתקפה, הרבתה לאבד כדורים, וראתה את אולימפיאקוס ממשיכה בדהירה שלה בדרך ליתרון 18 במחצית.

אלא שאז החלו המארחים לגמגם, נתקעו על שתי נקודות בשש דקות וראו את הירוקים חוזרים בסערה עם ריצת 4:16 שהורידה את ההפרש ל-8. אולימפיאקוס נכנסה ללחץ, אבל שלוש שלשות רצופות של פפאניקולאו, לואו ופרינצזיס השכיחו לחלוטין את הקאמבק של הירוקים, והמארחים טסו ל-22 הפרש, משם כבר לא הצליחה פנאתינייקוס לחזור.

גיורגיוס פרינצזיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות (7 מ-8 מהשדה), ואסיליס ספאנוליס סייע עם 15 נקודות (6 מ-15 מהשדה) וחילק 4 אסיסטים, וקסליי רשם 10 נקודות למנצחים. את פנאתינייקוס הוליכו מייק באטיסט (6 מ-8 מהשדה) ודימיטריוס דיאמנטידיס (5 מ-6 מהשדה, 5 איבודים) שקלע 12 נקודות כל אחד.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully