וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו: "נבחרת איטליה מזכירה לי את יובנטוס"

הקשר הוותיק מאמין שכמו הגברת הזקנה, גם האזורה מסוגלים להדהים ביורו: "המטרה היא חצי גמר, יש לנו הכל כדי ללכת רחוק"

בניגוד לשנים קודמות, לאליפות אירופה הנוכחית נבחרת איטליה מגיעה עם ציפיות נמוכות, לפחות באופן יחסי. הסקוואדרה אזורה יפגשו את האלופה המכהנת ספרד וכן את אירלנד וקרואטיה בבית ג', ובעוד שהסגל אולי פחות נוצץ מאליפויות קודמות, אמונה לא חסרה במחנה האיטלקי. בעיקר לא מצידו של אנדראה פירלו, שיודע דבר או שניים על טורנירים גדולים.

"יש לנו כוח פנימי עצום, זה מזכיר לי את יובנטוס", אמר פירלו, שסיים עונה פנטסטית במהלכה הוליך את הגברת הזקנה לאליפות איטליה כנגד כל הסיכויים. "אנחנו מסוגלים ללכת רחוק, יש לנו כל מה שצריך כדי ללכת רחוק. אנחנו נהנים לשחק ביחד, יש לנו רעב ואיכות. המטרה שלנו היא להגיע לחצי הגמר לפחות, משום שאנחנו איטליה ומסוגלים לעשות זאת".

פירלו נשאל מי לדעתו הפייבוריטית באליפות, להוציא את האזורה, והשיב: "ספרד היא אלופת אירופה ואלופת העולם, אז כמובן שהם הפייבוריטים. אחר כך יש עוד נבחרות מצוינות כמו הולנד, גרמניה וצרפת".

על מעמדו שלו בנבחרת אמר הקשר הוותיק: "אני לא יודע האם אמשיך את הקריירה שלי בנבחרת עד מונדיאל 2014. נראה אם אהיה מספיק טוב. יש לנו הרבה שחקנים טובים בסגל, אז אני שמח לחלוק באחריות. במילאן חשבו שאני גמור, אבל הנה, הגעתי לכאן", סיכם הקשר המצוין את דבריו במסיבת עיתונאים.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully