וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דודי סלע הודח בסיבוב הראשון

הישראלי (95) לא הצליח להתמודד עם האיכויות של תומאש ברדיך (7) ונכנע 6:3, 6:4, 6:2 אחרי קצת פחות משעתיים

לאחר ששחר פאר העפילה אמש (ראשון) לסיבוב השני הרולאן גארוס, הנציג הישראלי הנוסף בתחרות היוקרתית, דודי סלע, הודח בסיבוב הראשון. המחבט הישראלי הבכיר, שהגיע לטורניר בכושר רע מאוד והידרדר עד המקום ה-95 בעולם, פשוט לא היה יכול על תומאש ברדיך המצוין (7 בעולם), והפסיד 6:3, 6:4, 6:2 אחרי כשעתיים של משחק.

זוהי הפעם השניה ברציפות בה סלע מודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר גרנד סלאם, לאחר שלא צלח את הסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה מוקדם יותר השנה. בסך הכל, מתוך חמש הפעמים שנטל חלק ברולאן גארוס, רק פעם אחת העפיל הישראלי לסיבוב השני. מנגד, ברדיך משכיח את ההדחה הסנסציות בסיבוב הראשון אשתקד, וממשיך את הכושר הטוב אליו נכנס כשהגיע בשבוע שעבר עד גמר טורניר מדריד.

סלע נראה לא רע בפתיחה, אך נשבר במשחקון ההגשה השני שלו ואפשר לברדיך לעלות ל-1:4. במשחקון השביעי השיג הישראלי שתי נקודות שבירה, ניצל את השניה מביניהן, צימק ל-4:3, ויכול היה להשוות ל-4:4 אם היה שומר על ההגשות. אלא שמשחקון רע מאוד של הישראלי אפשר לברדיך להכניעו די בקלות, לעלות ל-3:5, להגיש לניצחון במערכה ולסגור אותה על 3:6 בתוך כ-40 דקות.

את המערכה השניה סלע פתח קצת יותר מפוקס, שמר על כל ארבעת משחקוני ההגשה הראשונים שלו ועלה ל-3:4, תוך שהוא גוער בעצמו על חבטות לא מספיק מדויקות וחוגג מספר נקודות נהדרות. אלא שברדיך שמר בעצמו על הגשותיו, ובמשחקון התשיעי השיג את השבירה שחיפש, עלה ל-4:5, וסגר את המערכה השניה עם 4:6.

הישראלי נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון של המערכה השלישית, פספס ארבע אפשרויות שבירה במשחקון השני, וצנח לפיגור 3:0. ברדיך המשיך לשלוט לגמרי במשחק ועלה ל-1:5. סלע עוד צימק ל-5:2, אך לא יותר. זה נגמר ב-2:6 לצ'כי העדיף, שיפגוש בסיבוב הבא את מיכאל לודרה המקומי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully