וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו נגרדו וחואנפראן בסגל נבחרת ספרד ליורו

דל בוסקה בחר בחלוץ סביליה ובמגן אתלטיקו מדריד והשאיר בחוץ את אדריאן לופס, קשר הקולצ'ונרוס. הסגל המלא בפנים

אלופת אירופה המכהנת ואלוף העולם, נבחרת ספרד, תפתח את המסע להגנת התואר היבשתי שלה בעשירי ליוני, עם משחק אדיר בבית ג' מול איטליה. היום (ראשון), הודיע מאמן ה'רוחה' ויסנטה דל בוסקה, על הסגל הסופי, המונה 23 שחקנים, שייסע לטורניר בפולין ואוקראינה.

מיד לאחר סיום העונה בליגה הספרדית, פירסם המאמן סגל ראשוני, שלא כלל את שחקני ברצלונה ובילבאו, שהיו עתידים לשחק בגמר גביע המלך (אותו ניצחה ברצלונה בערב שישי 0:3), כמו גם את שחקני צ'לסי, להם ציפה גמר ליגת האלופות, בו זכו כזכור. מיד לאחר הזכייה של הבלוז, צורפו לסגל פרננדו טורס וחואן מאטה, שמשחקים בקבוצה מלונדון וכעת כאמור, החליט דל בוסקה לפרסם את הסגל הסופי.

בספרד ניטשו ויכוחים רבים בין פרשנים שונים בימים האחרונים לגבי זהות השחקנים שצריכים להרכיב את סגל הנבחרת, ויכוחים שצברו תאוצה עוד יותר לאחר משחק האימון אמש מול סרביה, אותו ניצחו הספרדים 0:2 משערים של אדריאן לופס וסנטי קסורלה, שניים שקיוו לתפוס מקום בסגל הסופי.

ובכן, קסורלה שרד את הניפוי וייסע ליורו, לופס דווקא לא. התותחים הכבדים, איקר קסיאס, צ'אבי, צ'אבי אלונסו ואנדרס אינייסטה, כולם בפנים, כמו גם פדרו, שעלה על הרכבת ליורו ברגע האחרון, אולי בזכות התצוגה הטובה בגמר גביע המלך, שם כבש צמד. גם פרננדו יורנטה זומן ויחד עם אלברו נגרדו ופרננדו טורס, הם ינסו להשכיח את חסרונו של דויד וייה הפצוע. מי שנכנס בצורה מפתיעה משהו, הוא חואנפראן, מגן אתלטיקו מדריד. רוברטו סולדאדו מולנסיה נותר בחוץ.

דל בוסקה אמר: "כואב לי שלא אוכל לקחת עוד שחקנים. חשבנו המון על הרשימה הזו. כל מי שכאן, הרוויח את זה ביושר".

הסגל המלא של נבחרת ספרד

שוערים: איקר קסיאס, ויקטור ואלדס, פפה ריינה.

הגנה: אלברו ארבלואה, סחריו ראמוס, חואנפראן, ראול אלביול, ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה, חאבי מרטינס.

קישור: סרחיו בוסקטס, צ'אבי אלונסו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, דויד סילבה, סנטי קסורלה, חואן מאטה, ססק פברגאס, חסוס נבאס.

חלוצים: פדרו, פרננדו יורנטה, פרננדו טורס, אלברו נגרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully