וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארצות הברית הביסה 1:5 את סקוטלנד

צפו בשער האדיר של בראדלי, שיחד עם שלושער של דונובן, הוביל את האמריקאים לעוד ניצחון נהדר תחת יורגן קלינסמן

יורגן קלינסמן ממשיך בסדרת ההצלחות שלו בנבחרת ארצות הברית. אחרי פתיחה לא פשוטה לקדנציה שלו על הקווים של הנבחרת האמריקאית, במהלכה ניצח רק משחק אחד מבין ששת משחקי האימון הראשונים, קלינסמן מוביל גרף שיפור ברור והלילה (בין שבת לראשון), הנבחרת שלו התפוצצה עם 1:5 גדול על סקוטלנד.

במשחק שנערך לעיני כ-55 אלף צופים בג'קסונוויל, פלורידה, לנדון דונובן הצליח לברוח מעט מהצרות של קבוצתו, לוס אנג'לס גלאקסי האלופה, שמדורגת אחרונה בבית המערב ב-MLS וחורר את הסקוטים המסכנים עם שלושער. את הראשון הוא כבש כבר אחרי שלוש דקות, בריבאונד מקרוב. שני הבאים הגיעו בבליץ אמריקאי, שהחל עם שערים שלו בדקות 60 ו-65 אחרי מהלכים יפים והסתיים עם החמישי, שכבש ג'רמיין ג'ונס בדקה ה-70.

אבל הדובדבן היה שמור למייקל בראדלי, שבדקה ה-11 הניף את הרגל מ-30 מטרים ושלח פצצה מהאוויר, עם סיבוב בלתי אפשרי, היישר לחיבורים. שער ענק, שגרם גם לקלינסמן להניף ידיים בטירוף. ג'ף קמרון צימק עבור סקוטלנד בשער עצמי בדקה ה-15.

"כמובן שאנחנו מרוצים", אמר קלינסי בסיום, "קבענו את הקצב ושמרנו עליו לאורך כל המשחק. כמאמן, היה לי כיף לראות". בלילה שבין שלישי לרביעי (3:00), מצפה לארצות הברית משחק גדול מול ברזיל ולאחר מכן היא תפגוש למשחק אימון נוסף את השכנה מצפון קנדה, לפני שתיכנס למעגל המשחקים במוקדמות מונדיאל 2014, עם צמד משחקים מול אנטיגואה (9/6) וגואטמלה (13/6).

צפו בשער האדיר של בראדלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully