וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד נוספת ליעקב טומרקין באליפות אירופה בשחיה

הישראלי בן ה-20 השלים הופעה חלומית בבריכה בדברצן וזכה במדלייה שנייה, הפעם ב-200 מטר גב: "אנחנו נבחרת נהדרת"

השחיין הישראלי, יעקב טומרקין, זכה הערב (שבת) במדליית ארד שנייה באליפות אירופה בשחייה הנערכת בדברצן, הונגריה. טומרקין הגיע למקום השלישי במשחה הגמר ל-200 מטר גב וגם קבע שיא ישראלי מרשים כשעצר את השעון על 1:57.35 דקות, שיפור משמעותי לשיאו הקודם שעמד על 1:58.21 דקות.

זוהי המדלייה החמישית של המשלחת הישראלית באליפות אחרי שעמית עברי, גיא ברנע וטומרקין עצמו זכו במדליות ארד, ויהונתן קופלב זכה במדליית זהב.

טומרקין בן ה-20 עלה למשחה הגמר עם הזמן הרביעי בטיבו - 1:58.33 דקות, אבל פיניש נהדר סייע לו לקזז 98 מאיות מהתוצאה הזו ולזכות מדליה נוספת, אחרי שביום שלישי הוא זכה בארד במשחה ל-100 מטר גב. ראשון הגיע היום רדוסלאב קאווצקי הפולני (1:55.28 דקות) ואת מדליית הכסף קטף פטר ברנק ההונגרי (1:55.88 דקות).

טומרקין יקבל על המדליה הזו 25 אלף שקל מהוועד האולימפי ומאמנו יקבל מחצית מהסכום.

טומרקין המאושר סיכם: "אני שמח להיות השחיין הישראלי הראשון שזוכה בשתי מדליות באליפות אחת. יש לנו נבחרת נהדרת ומגובשת שנתנה לכולם כוחות הצלחה אדירים. אני מאחל הצלחה מחר לגל נבו ומקווה כי קבוצת השליחים תעפיל לאולימפיאדה. תודה לכולם על התמיכה".



מוקדם יותר היום לא הצליח אלון מנדל להעפיל לחצי הגמר במשחה ל-50 מטר חופשי אחרי שסיים במקום ה-36 הכללי. מחר יתקיים היום השביעי והאחרון של האליפות. טל חנני וגל נבו יתחרו במוקדמות 400 מטר מעורב אישי ולאחר מכן תשתתף נבחרת השליחים 4X100 מעורב במקצה מספר 2 של המוקדמות.

השחיין הישראלי יעקב טומרקין. רויטרס
עוד הישג נפלא. טומרקין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully