וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ללא בארסה, ריאל היתה לוקחת אליפות בלי מאמן"

מאמן הבלאנקוס דיבר על הפערים הגדולים בספרד ("אין דברים כאלה באירופה") ורמז פעם נוספת כי ישמח לחזור לאנגליה

העונה הסתיימה לה, אך ז'וזה מוריניו ממשיך להיות אחת הדמויות האהובות ביותר על התקשורת העולמית בכלל, והתקשורת האנגלית בפרט. היום (שבת) דיבר מאמן ריאל מדריד בכנס שהתקיים בטורקיה, אנקרה, בין היתר על עתידו המקצועי והאישי, וגרם לתקשורת האנגלית להעלות פעם נוספת את הספקולציה לפיה הוא בדרך חזרה לממלכה.

"כן, חתמתי בריאל מדריד עד 2016, אבל במועדון כזה, אם אתה מפסיד שני משחקים ברציפות הם יכולים לפטר אותך", אמר 'המיוחד'. "ב-2016 הבת שלי תתחיל ללמוד באוניברסיטה, והייתי רוצה לבחור באיזו עיר היא תלמד. באנגליה אנשים לא מתעניינים בחיים האישיים שלך, ובאיטליה ובספרד זה שונה. זה חשוב לי, אני צריך להגן על המשפחה שלי".

מוריניו אף דיבר על השליטה האדירה של ריאל מדריד וברצלונה בכדורגל הספרדי, ואמר: "אם ברצלונה לא היתה קיימת, ריאל היתה זוכה בלה ליגה ללא מאמן. היו לנו 100 נקודות העונה, לבארסה היו 91. לא רואים דברים כאלה בליגות באיטליה, צרפת ואנגליה".

לבסוף, המאמן הפורטוגלי מצא הזדמנות נוספת לתרץ את ההדחה בליגת האלופות בחצי הגמר ואמר: "כדי לזכות בליגת האלופות אתה לא צריך להיות הקבוצה הטובה ביותר, פשוט תסתכלו על הגמר. לבאיירן היו 18 קרנות, לצ'לסי רק אחת, ותראו מה קרה: הם הבקיעו בקרן היחידה שלהם. זה פשוט מראה שבמשחק אחד הכל יכול לקרות".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully