וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק וודסון חתם ל-3 עונות נוספות בניו יורק

המאמן שהחליף את ד'אנטוני קיבל את המינוי הקבוע, הניקס לא שוחחו עם פיל ג'קסון. דולן: "ראינו שיפור משמעותי מאז שהגיע"

זה היה באוויר, והחל מהיום (שבת) זה גם רשמי: מייק וודסון ימשיך לשמש כמאמן ניו יורק גם בעונה הבאה. כזכור, מאמן אטלנטה לשעבר החליף באמצע העונה את מייק ד'אנטוני והכניס רוח חדשה לניקס המאכזבים, שהצליחו להבטיח את המקום השביעי ואיתו את ההשתתפות בפלייאוף. בסיבוב הראשון אמנם וודסון ושחקניו הודחו בחמישה משחקים למיאמי, אך המאמן שהגיע על תקן מחליף זמני זכה להרבה הערכה על עבודתו, עד כדי כך שבניו יורק טוענים כי לא דיברו עם אף מאמן אחר בשוק - אפילו לא פיל ג'קסון.

"הוא המאמן הראשון איתו דיברנו, והמאמן היחיד איתו דיברנו", אמר הג'נרל מנג'ר של הניקס, גלן גרונוולד. "ברור שיש כמה מאמנים מצוינים שהיינו יכולים לדבר איתם, בעיקר פיל ג'קסון, אבל הרגשנו שוודי הוא האיש בשבילנו והוא הראה את זה במשך העונה". הבעלים ג'יימס דולן, שהחתים את וודסון על חוזה לשלוש עונות נוספות, הוסיף: "ראינו שיפר משמעותי בקבוצה מאז שמייק הגיע, ואנחנו מאמינים שהשיפור הזה יימשך".

גם וודסון עצמו נשמע מאושר: "כבוד גדול עבורי להמשיך את קריירת האימון במועדון בו התחלתי את קריירת המשחק שלי. המטרה שלנו היא להמשיך ולבנות על ההצלחה של סוף העונה שעברה ולהמשיך במסע אל עבר הבאת תואר האליפות למדיסון סקוור גארדן".

בניגוד לוודסון, עתידו של ג'רמי לין עדיין לא ממש ברור. הסנסציה הגדולה של העונה יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ הקרוב, ועדיין לא ברור האם הניקס יהיו מסוגלים להציע לו חוזה מספיק גבוה כדי להשאירו. "ננסה להשאיר אותו", אמר גרונוולד בנושא. "היתה לו חוויה מדהימה כאן ואני מאמין שגם הוא רוצה לחזור".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully