וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכונה משומנת

26.5.2012 / 11:15

נלסון קרוז הכניס שמונה רצים, המילטון ירה למספר 19, טקסס פירקה 3:14 את טורונטו. אלברט פוחולס ממשיך להפציץ

בצל העונה המצוינת שעוברת על חלק מחבריו לקבוצה, נלסון קרוז, גיבור הפלייאוף שעבר אצל טקסס ריינג'רס, נשאר מעט בצל. הלילה (בין שישי לשבת), הוא חזר למרכז הבמה ובגדול, עם ארבעה מחמש ושמונה ריצות שהכניס, כולל גראנד סלאם באינינג השביעי. דרק הולנד תרם שבעה ושליש עם תשעה, ג'וש המליטון ירה למספר 19 העונה וטקסס פירקה 3:14 את טורונטו.

עוד ב-AL: המשבר כבר מזמן מאחורי אלברט פוחולס והסלאגר חזר ליכולת שכולנו מכירים. הומראן שישי שלו העונה ושלישי בארבעה לילות, סידר לאיינג'לס 4:6 על סיאטל. גם הכוכב השני שהחליף קבוצה בחורף, פרינס פילדר, נתן ערב טוב ושלוש חבטות שלו הובילו את דטרויט ל-6:10 על מינסוטה. היאנקיז נהנו מהומראנים של מארק טשיירה, ניק סווישר ורובינסון קאנו וניצחו 3:6 את אוקלנד, בעוד שטמפה ביי ניצחה בפנווי את בוסטון 4:7. גראנד סלאם של מאט ג'ויס על הראש של ג'ון לסטר החלש, סימן את הדרך לרייז. אדם דאן ממשיך בכושר האדיר וירה להומראן 15, הוויט סוקס המשיכו משם ל-3:9 על קליבלנד ורק בולטימור לא עוצרת והיא שוב ניצחה, הפעם 2:8 את קנזס סיטי.

ב-NL: הקאבס האיומים ספרו הפסד עשירי ברציפות, כשנכנעו 1:0 לפיטסבורג. מדובר ברצף הכי גרוע שלהם מאז 1997. הומראן של טוד הלטון סידר לקולורדו 3:6 מפתיע בסינסינטי. דילון ג'י נתן למטס שבעה ותשעה בניצחון 1:6 על סן דייגו. טים לינסקאם שוב חטף על הראש והוחלף אחרי חמישה ושני שליש, בהם הרשה שש ריצות, הית' בל כמעט חירב עוד משחק, אבל הוא נמשה בזמן ומיאמי ניצחה 6:7 את סן פרנסיסקו. וושינגטון תפסה מעט מרחק מאטלנטה בקרב הישיר על צמרת בית המזרח, אחרי ניצחון חוץ 4:7. הומראן של האנטר פנס בעשירי נתן לפילדליפיה המשתפרת 3:5 בסנט לואיס. מילווקי נעזרה בהופעה טובה של יובאני גאיירדו והומראן 13 של ריאן ברון כדי לנצח 1:7 באריזונה. יוסטון הנחילה לדודג'רס הפסד ביתי חמישי בלבד העונה, כשניצחה 1:3 בעיר המלאכים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully