וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מכבי תל אביב לא תשתתף בליגה האדריאטית

אחרי עונה אחת בלבד, הצהובים החליטו להתמקד בשתי ליגות. פדרמן: "זו תהיה טעות עבורנו לא להשתתף בליגה הישראלית"

אחרי עונה אחת בלבד, מכבי תל אביב החליטה לסיים את שיתוף הפעולה עם הליגה האדריאטית, כאשר אחד הבעלים דייויד פדרמן שיגר אתמול (שישי) מכתב לראשי הליגה ובו הוא הודיע כי הצהובים לא ייטלו חלק במפעל. כזכור, מכבי תל אביב התמודדה השנה עם שלוש ליגות ועומס משחקים כבד. כעת הצהובים החלו להסיק את המסקנות, והחליטו לוותר על השתתפותם במפעל שבו הם זכו.

במכתבו חושף פדרמן כי ההחלטה לוותר על האדריאטית נעוצה ברצון של הקבוצה שלא לעזוב את ליגת העל: "ניהלנו שיחות עם הליגה הישראלית במהלך השבועיים האחרונים לגבי השתתפות מכבי בליגה", כתב פדרמן. "למרות שעדיין לא הגענו להבנות, אנחנו מבינים שזה יהיה חשוב מאוד עבורכם להבין מה מצבה של מכבי בליגה. כשלוקחים בחשבון את כמות המשחקים ביורוליג, זה ברור לנו שזה יהיה בלתי אפשרי להשתתף בשלוש ליגות".

פדרמן הבהיר במכתב גם עד כמה חשוב מבחינת מכבי תל אביב ליטול חלק בליגה הישראלית, וכתב: "זו תהיה טעות עבורנו לא להשתתף בליגה הישראלית. כפי שאתם יודעים, זו החלטה קשה מאוד עבורנו ועבורי באופן אישי. מכבי נהנתה מאוד מהשתתפותה בליגה האדריאטית, ויש לנו את הכבוד הרב ביותר לארגון שלכם ולאירוח שסיפקתם לנו. אנחנו מקווים לשמור על קשר קרוב ומקווים ליהנות בעתיד ממאמציכם".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully