וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה בשחיה: ארד לעמית עברי ב-100 מ' פרפר

מדליה רביעית נחתה אצל המשלחת הישראלית, כשעברי שבה ליבשה אחרי 58.78 שניות. טומרקין עלה לגמר ב-200 גב

השחיה הישראלית ממשיכה לספק תוצאות מדהימות מהבריכה בדברצן, שם נערכת אליפות אירופה בשחיה. אחרי שתי המדליות אמש, מזהב של יותן קופלב ומארד של גיא ברנע, הגיע היום (שישי) תורה של עמית עברי להביא מדליה רביעית למשלחת בתחרות, עם ארד ב-100 מטרים פרפר.

עברי סיימה את משחה הגמר בזמן מצוין של 58.78, שהספיק לה כאמור למקום השלישי, אחרי אינגוילד סנילדל מנורבגיה (58.04) ומרטינה גרנסטרום משבדיה (58.07). לאחר שבמוקדמות של משחה זה, עברי קבעה את הקריטריון האולימפי, היא משלימה תחרות נהדרת ברמה האישית. בעקבות ההישג, עברי תזכה ל-25 אלף שקלים מהוועד האולימפי, בעוד שמאמנה יקבל מחצית מהסכום.

עברי סיכמה את המשחה, ואמרה: "טרם אמרתי את המילה האחרונה. אני מאושרת מהמדליה אך פני למשחקים האולימפיים בהם אביא לישראל כבוד גדול נוסף. אני מודה לאגודתי הפועל עמק חפר, לאיגוד השחייה וליחידה לספורט הישגי על התמיכה והסיוע להם זכיתי".

לא רק עברי סיפקה את הסחורה בבריכה היום, אלא גם יעקב טומרקין, שסיים במקום השלישי במשחה שלו והרביעי בסך הכל בחצי הגמר ל-200 גב, עם זמן של 1:58.33. טומרקין, שכבר השיג מדלית ארד במשחה לחצי המרחק, ינסה לעלות שוב על הפודיום. מי שלצערו פיספס את הגמר ב-17 מאיות בלבד הוא נמרוד שפירא, שסיים תשיעי עם 1:59.58.

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully